Genesys zapowiada ekspansję

Genesys Laboratories, dostawca oprogramowania Call/Contact Centers, poinformował, że zamierza przejąć 80 proc. rynku dużych Call/Contact Centers instalowanych w Polsce w ciągu najbliższych trzech lat.

Genesys Laboratories, dostawca oprogramowania Call/Contact Centers, poinformował, że zamierza przejąć 80 proc. rynku dużych Call/Contact Centers instalowanych w Polsce w ciągu najbliższych trzech lat.

Genesys pojawiła się w Polsce w 1999 r., w 2000 r. otworzyła swoje przedstawicielstwo, a do końca 2001 r. planuje uzyskać 70 proc. krajowego rynku dużych Contact Centers.

Z rozwiązań oferowanych przez Genesys korzysta w Polsce rynek telekomunikacyjny, wszyscy operatorzy telefonii komórkowej GSM oraz największy operator telefonii stacjonarnej - Telekomunikacja Polska SA.

Drugim obszarem ekspansji Genesys jest sektor finansowy, gdzie spółka obsługuje pięć czołowych polskich banków. Kolejnymi kluczowymi odbiorcami technologii Genesys mają być: sektor publiczny i ubezpieczenia.

Firma przewiduje, że w ciągu najbliższych pięciu lat znaczenie usług Contact Center na polskim rynku będzie rosło, gdyż klienci coraz częściej będą komunikować się z organizacjami za pomocą wszystkich dostępnych mediów: faksu, stron WWW, telefonu i poczty elektronicznej.

Najnowszą propozycją Genesis w Polsce jest uniwersalna kolejka UQ2 (Universal Queue 2) drugiej generacji, będąca nową technologią zarządzającą i wspierającą relacje z klientami CRM. Idea uniwersalnej kolejki oparta jest na integracji wszystkich dostępnych kanałów komunikacyjnych (sieci WWW, telefonu, poczty elektronicznej, faksu). Pozwala ona w krótkim czasie dostarczyć przez system przesyłowy żądaną informację do klienta niezależnie od rodzaju medium. Na taką formę współdziałania spośród polskich firm zdecydowały się m.in. bank Intelligo oraz telefonia komórkowa Polkomtel.