Genesys z większą liczbą klientów

Genesys, niezależna spółka Alcatela, zajmująca się rozwiązaniami contact center zdobył w ostatnim kwartale ubiegłego roku 200 nowych klientów.

Genesys, niezależna spółka Alcatela, zajmująca się rozwiązaniami contact center zdobył w ostatnim kwartale ubiegłego roku 200 nowych klientów.

"Kontynuujemy zdobywanie rynku i pozyskujemy klientów takich jak rynek handlu detalicznego, sektor turystyczny oraz publiczny. Genesys wchodzi w 2002 rok z bardzo pozytywnie nastrajającymi perspektywami", powiedział Ad Nederlof, Prezes Zarządu Genesys.

Zobacz również:

  • Szyfrowanie plików, a szyfrowanie dysku - jaka jest różnica?
  • WordPress 6.5 trafia na rynek. Oto 5 najważniejszych zmian

Również w Polsce Genesys wzbogacił się o nowych klientów. "W ostatnim kwartale poszerzyliśmy naszą współpracę z największymi polskimi operatorami sieci GSM - z PTC (sieć Era) oraz z Polkomtelem (sieć Plus)", powiedział Mariusz Cyganek, country manager w firmie Genesys.

Genesys pozyskał także nowych klientów na polskim rynku finansowym.

"Podpisaliśmy nowy kontrakt z Intrum Justitia, wiodącą firmą windykacyjną" - stwierdził Mariusz Cyganek. "Genesys ma obsługiwać nowoczesne call center obejmujące sieć 75 stanowisk agentów. W dalszej perspektywie rozważamy także użycie kanału internetowego w celu wprowadzenia funkcji web chat i web callback".

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200