GPLus dla SAP CRM
- Jarosław Ochab,
- 16.04.2002, godz. 09:41
Genesys Telecommunications Laboratories, spółka zależna Alcatela, udostępniła adapter GPLus, umożliwiający integrację pakietu contact center Genesys Suite 6 z systemem SAP CRM.
Genesys Telecommunications Laboratories, spółka zależna Alcatela, udostępniła oprogramowanie GPLus, umożliwiające integrację pakietu contact center Genesys Suite 6 z systemem SAP CRM. Adapter GPLus zapewnia obsługę interakcji z klientem poprzez dowolny kanał komunikacyjny (telefon, e-mail, www) za pomocą zunifikowanego pulpitu do obsługi zapytań. Użytkownicy systemu mogą dowolnie zarządzać interakcjami w czasie rzeczywistym mając jednocześnie do dyspozycji bieżące informacje o kliencie zawarte w bazie Genesysa i dane z systemu SAP.
Adapter GPLus zapewnia także zarządza interakcjami wewnątrz organizacji włączając w to działy serwisu i wsparcia technicznego.
Zobacz również:
- Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
- Projektowanie zorientowane na użytkownika - Polska powyżej europejskiej średniej
Podobne rozwiązania integracyjne firma opracowała także dla innych systemów do zarządzania kontaktami z klientami. Adapter GPLus dostępny jest także dla oprogramowania CRM firm Siebel, PeopleSoft i BroadVision.