GPLus dla SAP CRM

Genesys Telecommunications Laboratories, spółka zależna Alcatela, udostępniła adapter GPLus, umożliwiający integrację pakietu contact center Genesys Suite 6 z systemem SAP CRM.

Genesys Telecommunications Laboratories, spółka zależna Alcatela, udostępniła oprogramowanie GPLus, umożliwiające integrację pakietu contact center Genesys Suite 6 z systemem SAP CRM. Adapter GPLus zapewnia obsługę interakcji z klientem poprzez dowolny kanał komunikacyjny (telefon, e-mail, www) za pomocą zunifikowanego pulpitu do obsługi zapytań. Użytkownicy systemu mogą dowolnie zarządzać interakcjami w czasie rzeczywistym mając jednocześnie do dyspozycji bieżące informacje o kliencie zawarte w bazie Genesysa i dane z systemu SAP.

Adapter GPLus zapewnia także zarządza interakcjami wewnątrz organizacji włączając w to działy serwisu i wsparcia technicznego.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Projektowanie zorientowane na użytkownika - Polska powyżej europejskiej średniej

Podobne rozwiązania integracyjne firma opracowała także dla innych systemów do zarządzania kontaktami z klientami. Adapter GPLus dostępny jest także dla oprogramowania CRM firm Siebel, PeopleSoft i BroadVision.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200