Fujitsu rozwija usługi
- Anna Machol,
- 15.02.2002, godz. 09:06
W wyniku integracji ICL i DMR Consulting oraz innych spółek zależnych Fujitsu powstaną w kwietniu br. dwa nowe działy: Fujitsu Services i Fujitsu Consulting. Reorganizacja ma umocnić pozycję firmy na rynku usług informatycznych.
Fujitsu Limited konsoliduje działalność pod jedną, wspólną marką. W wyniku integracji ICL i DMR Consulting oraz innych spółek zależnych Fujitsu powstaną w kwietniu br. dwa nowe działy: Fujitsu Services i Fujitsu Consulting. Reorganizacja ma umocnić pozycję firmy na rynku usług informatycznych.
Fujitsu Services, z centralą w Londynie, będzie się specjalizować w zarządzaniu infrastrukturą informatyczną, outsourcingu oraz usługach pokrewnych: konsultacjach, integracji, wdrożeniach i szkoleniach. Firma, zatrudniająca 15,5 tys. osób, będzie działać przede wszystkim w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).
Zobacz również:
Fujitsu Consulting, z siedzibą w Edison w New Jersey (USA), przejmie działalność firmy DMR Consulting, Fujitsu Systems Business of America i Fujitsu Systems Europe, a także oddziały ICL w Wielkiej Brytanii i Irlandii zajmujące się aplikacjami. Firma będzie świadczyć usługi związane z konsultingiem, integracją i zarządzaniem aplikacjami. Obszar działania Fujitsu Consulting, zatrudniającej 9 tys. osób, obejmie rynki Ameryki Północnej i Łacińskiej, Europy, Azji i Australii.
W tych państwach EMEA, w których nie ma przedstawicielstwa DMR Consulting (m.in. w Polsce), Fujitsu Services będzie również świadczyć usługi z dziedziny doradztwa i aplikacji.