Fujitsu Siemens Computers wspiera swoich partnerów

Od listopada tego roku firma Fujitsu Siemens Computers rozpoczyna kampanię marketingową, której celem jest zwiększenie sprzedaży produktów w kanale partnerskim. Cała akcja będzie się składać z działań telemarketingowych skierowanych bezpośrednio do klientów końcowych, oraz specjalnej oferty cenowej oferowanej jedynie w projekcie.

W trakcie kampanii zostaną wybrane małe i średnie przedsiębiosrtwa, które potencjalnie mogą zostać klientami partnerów Fujitsu Siemens Computers. Zostaną do nich wysłane materiały informujące o specjalnej ofercie, a także skontaktuje się z nimi przedstawiciel firmy aby ustalić czym są zainteresowani i ewentualnie doradzić przy podejmowaniu decyzji o zakupie.

Wszystkie zamówienia wygenerowane w trakcie akcji zostaną skierowane do partnerskiego kanału sprzedaży. W trakcie realizacji sprzedaży zostanie zachowana dotychczasowa zasada przypisania partnera do klienta. Oferta towarzysząca kampanii będzie zakładać utrzymanie marży dla partnerskiego kanału sprzedaży na niezmienionym poziomie.

Zobacz również:

  • Jak CIO może wesprzeć budowanie ekosystemu partnerów innowacji

Więcej informacji:http://www.fujitsu-siemens.com.pl

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200