Fujitsu Siemens Computers wspiera swoich partnerów
- Maciej Żmijewski,
- 08.11.2004, godz. 13:15
Od listopada tego roku firma Fujitsu Siemens Computers rozpoczyna kampanię marketingową, której celem jest zwiększenie sprzedaży produktów w kanale partnerskim. Cała akcja będzie się składać z działań telemarketingowych skierowanych bezpośrednio do klientów końcowych, oraz specjalnej oferty cenowej oferowanej jedynie w projekcie.
W trakcie kampanii zostaną wybrane małe i średnie przedsiębiosrtwa, które potencjalnie mogą zostać klientami partnerów Fujitsu Siemens Computers. Zostaną do nich wysłane materiały informujące o specjalnej ofercie, a także skontaktuje się z nimi przedstawiciel firmy aby ustalić czym są zainteresowani i ewentualnie doradzić przy podejmowaniu decyzji o zakupie.
Wszystkie zamówienia wygenerowane w trakcie akcji zostaną skierowane do partnerskiego kanału sprzedaży. W trakcie realizacji sprzedaży zostanie zachowana dotychczasowa zasada przypisania partnera do klienta. Oferta towarzysząca kampanii będzie zakładać utrzymanie marży dla partnerskiego kanału sprzedaży na niezmienionym poziomie.
Zobacz również:
Więcej informacji:http://www.fujitsu-siemens.com.pl