FrontRange w Polsce

Jak zapowiada Jim Blayney z FrontRange Solutions, w lipcu br. firma wprowadzi w USA oprogramowanie do zarządzania usługami IT oferowane w modelu ASP.

Jak zapowiada Jim Blayney z FrontRange Solutions, w lipcu br. firma wprowadzi w USA oprogramowanie do zarządzania usługami IT oferowane w modelu ASP.

Piotr Błażewicz, dyrektor sprzedaży w FrontRange Solutions Polska

Piotr Błażewicz, dyrektor sprzedaży w FrontRange Solutions Polska

Odpowiednie centrum danych jest już przygotowywane. Podobne centra mają być też uruchomione w Europie. Pod koniec roku pojawi się polska wersja takiego serwisu. Na początku 2005 r. firma wprowadziła do sprzedaży rozwiązanie FrontRange IT SM. Jak podkreśla Jim Blayney, systemy do zarządzania usługami mają być w najbliższym czasie sztandarowym produktem FrontRange.

Obecnie pięć polskich firm zdecydowało się na wdrożenie systemu FrontRange IT SM. Największa instalacja, realizowana w Allianz Polska, wykorzystuje moduły do zarządzania infrastrukturą, helpdesk i oprogramowanie do obsługi strony internetowej dla klientów. Jest to pilotowe wdrożenie, które być może zostanie rozszerzone na oddziały Allianz w innych krajach.

Najpopularniejszą aplikacją firmy jest jednak GoldMine CRM. W Polsce sprzedano ok. 500 licencji w kilkunastu firmach. Być może na polskim rynku pojawi się tzw. pudełkowa wersja GoldMine CRM. Piotr Błażewicz, dyrektor sprzedaży w FrontRange Solutions Polska uważa, że jej wprowadzenie do sprzedaży - np. w supermarketach - byłoby znakomitym posunięciem marketingowym pozwalającym na zwiększenie znajomości marki FrontRange w Polsce.


TOP 200