FrontRange liczy na wzrost sprzedaży

Firma FrontRange, która niedawno utworzyła biuro w Warszawie, chce zdynamizować sprzedaży swojego oprogramowania w Polsce. Pomóc w tym ma m.in. pełniejsza lokalizacja produktów.

Polska jest dla amerykańskiego producenta coraz ważniejszym rynkiem. Wyrazem tego było powołanie oficjalnego biura, którego szefem sprzedaży został Piotr Błażewicz. Na ofertę FrontRange składają się dwie główne linie produktów - oprogramowanie CRM GoldMine oraz aplikacje klasy helpdesk linii HEAT.

Wyłącznym dystrybutorem systemu CRM FrontRange GoldMine jest spółka DC Grupa Computer Plus z Gdyni. Od maja br. dostępna jest już spolszczona wersja oprogramowania GoldMine 6.5.

Zobacz również:

  • Steve Wozniak rusza na podbój kosmosu
  • Photoscape przyda się, gdy trzeba edytować zdjęcie

"System GoldMine w polskiej wersji językowej z uwagi na swoją funkcjonalność i relatywnie niewygórowaną cenę był wyczekiwany od dawna. Dlatego pomimo martwego sezonu wakacyjnego został sprzedany w ilości ok. 150-200 licencji" - mówi Bogdan Jesionowski, odpowiedzialny za produkty FrontRange w firmie DC Grupa Computer Plus.

Lokalizację aplikacji GoldMine przeprowadziła spółka i-TEC Systems z Warszawy. FrontRange zapowiada, że w listopadzie na rynku ma być dostępna także spolszczona wersja pakietu wspierającego obsługę zgłoszeń serwisowych HEAT 8.01.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200