Ford będzie sprzedawał samochody przez Internet

Ford Motor zamierza uruchomić serwis sprzedaży samochodów przez Internet. Powstanie on we współpracy z Ford Division Dealer Council, organizacją zrzeszającą ok. 4,2 tys. z ponad 5,5 tys. dilerów firm ...

Ford Motor zamierza uruchomić serwis sprzedaży samochodów przez Internet. Powstanie on we współpracy z Ford Division Dealer Council, organizacją zrzeszającą ok. 4,2 tys. z ponad 5,5 tys. dilerów firm w USA. Dotyczy to także sprzedawców samochodów marek Lincoln-Mercury, Volvo i Jaguar.

Ford powoła w tym celu spółkę zarządzającą witryną FordDirect.com, w której obejmie 20% udziałów. Pozostałe 80% należeć będzie do dealerów uczestniczących w programie. Nie ustalono jeszcze dokładnej daty uruchomienia serwisu. Dostawcą infrastruktury teleinformatycznej do jego budowy będzie firma Trilogy Software.

Na początku sierpnia br. stworzenie własnego, internetowego serwisu sprzedaży samochodów zapowiedział General Motors.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200