Ford będzie sprzedawał samochody przez Internet

Ford Motor zamierza uruchomić serwis sprzedaży samochodów przez Internet. Powstanie on we współpracy z Ford Division Dealer Council, organizacją zrzeszającą ok. 4,2 tys. z ponad 5,5 tys. dilerów firm ...

Ford Motor zamierza uruchomić serwis sprzedaży samochodów przez Internet. Powstanie on we współpracy z Ford Division Dealer Council, organizacją zrzeszającą ok. 4,2 tys. z ponad 5,5 tys. dilerów firm w USA. Dotyczy to także sprzedawców samochodów marek Lincoln-Mercury, Volvo i Jaguar.

Ford powoła w tym celu spółkę zarządzającą witryną FordDirect.com, w której obejmie 20% udziałów. Pozostałe 80% należeć będzie do dealerów uczestniczących w programie. Nie ustalono jeszcze dokładnej daty uruchomienia serwisu. Dostawcą infrastruktury teleinformatycznej do jego budowy będzie firma Trilogy Software.

Na początku sierpnia br. stworzenie własnego, internetowego serwisu sprzedaży samochodów zapowiedział General Motors.


TOP 200