Firmowa komunikacja w chmurze – zalety dla firm i resellerów

Materiał promocyjny Na początku pandemii dziesiątki tysięcy firm musiały błyskawicznie znaleźć rozwiązania, które niemalże z dnia na dzień umożliwiły im wdrożenie pracy zdalnej. Przedsiębiorstwa i instytucje „na szybko” sięgały po narzędzia, które nie zawsze sprawdzają się na dłuższą metę – a mimo to wiele z nich jest w użyciu już od ponad dwóch lat. W związku z tym firmom często brakuje integracji pomiędzy stosowanymi przez nie różnymi narzędziami komunikacyjnymi. W efekcie codzienna praca zdalna lub hybrydowa bywa trudna nie tylko ze względu na rozproszenie zespołów, ale także ze względu na niedostosowane do takiej pracy narzędzia.

Firmowa komunikacja w chmurze – zalety dla firm i resellerów

Nawet po zakończeniu pandemii sytuacja nie wróci do stanu sprzed roku 2020. Wielu pracowników nie chce wracać do poprzedniego modelu pracy. Praca hybrydowa zostanie z nami na zawsze, a firmy będą musiały dostosować do niej swoje systemy i infrastrukturę. Konieczne staje się znalezienie narzędzia komunikacyjnego, które umożliwia lepszą współpracę i produktywność z dowolnej lokalizacji i za pomocą dowolnego urządzenia.

Dlatego firmy wciąż szukają rozwiązań umożliwiających sprawną, bezproblemową pracę zdalną, efektywną komunikację wewnętrzną i zewnętrzną i przede wszystkim: bezpieczeństwo. Najlepszym wyjściem jest przeniesienie firmowej komunikacji do chmury.

Firma NFON jest jedynym ogólnoeuropejskim dostawcą rozwiązań do biznesowej komunikacji głosowej w chmurze i producentem chmurowego systemu telefonicznego Cloudya. Cloudya jest prostym, bezpiecznym i niezawodnym rozwiązaniem do nowoczesnej komunikacji biznesowej. Jednak nie jest to zwykłą telefonia VoIP. Cloudya umożliwia integrację z ponad 60 systemami CRM oraz narzędziami do współpracy zdalnej, takimi jak Microsoft Teams czy Skype, dzięki czemu tworzy zintegrowany system komunikacyjny dla firm każdej wielkości.

Cloudya umożliwia firmom wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych za pomocą dowolnego urządzenia: komputera stacjonarnego, laptopa, tabletu, telefonu komórkowego, ale w razie potrzeby także za pomocą telefonu stacjonarnego lub „meduzy” konferencyjnej. Pracownik zawsze jest dostępny pod swoim „stacjonarnym” numerem telefonu i powiązaną z nim skrzynką odbiorczą (pocztą głosową) – bez względu na to skąd i na jakim urządzeniu pracuje. Jest to możliwe, ponieważ Cloudya jest dostępna w formie aplikacji na systemy Mac, Windows, iOS i Android oraz bezpośrednio z poziomu przeglądarki internetowej. System ma ponad 150 funkcji, takich jak IVR (Interactive Voice Response), kolejki połączeń, przekazywanie połączeń, wideo rozmowy, wideo konferencje, udostępnianie ekranu, możliwość przełączania łączności z wi-fi na GSM i wiele innych.

Firmowa komunikacja w chmurze – zalety dla firm i resellerów

Prostota

Cloudya jest łatwa i szybka w konfiguracji i umożliwia płynną integrację z infrastrukturą komunikacyjną już istniejącą w firmach. Posiadając wyłącznie jeden numer telefonu i jedną skrzynkę odbiorczą na dowolnym urządzeniu, Twoi pracownicy nie przegapią żadnych ważnych połączeń ani wiadomości.

Elastyczność

Cloudya pozwala efektywnie pracować z dowolnego miejsca i na jakimkolwiek urządzeniu. Umożliwia sprawną współpracę między zespołami wewnątrz firmy oraz niezakłóconą komunikację z klientami i dostawcami zewnętrznymi.

Niezawodność

NFON oferuje w pełni redundantną architekturę, kompleksowe bezpieczeństwo danych i usługi głosowe. W ten sposób możemy zmaksymalizować czas pracy do gwarantowanego poziomu 99,9% dostępności platformy i pomóc Ci być zawsze dostępnym dla Twoich klientów.

Efektywność kosztowa

System jest bardzo atrakcyjny cenowo w porównaniu z tradycyjną telefonią oraz telefonią komórkową. Rozliczanie następuje w modelu pay-per-use, co oznacza, że firma płaci wyłącznie za funkcje, z których korzysta. NFON nie wymaga długotrwałych umów – standardowy kontrakt trwa miesiąc. Daje to możliwość elastycznego skalowania usług: firma może zwiększać lub zmniejszać ilość numerów i usług, z których korzysta, w zależności od swoich aktualnych potrzeb.

Firmowa komunikacja w chmurze – zalety dla firm i resellerów

Cloudya to system telefoniczny w chmurze, który usprawnia codzienną pracę i procesy biznesowe. Oferuje wszystkie funkcje centrali PBX oraz 150 dodatkowych usług i możliwości integracji z firmowym CRM oraz narzędziami do współpracy zdalnej. Z Cloudya pracownicy mogą pozostawać w kontakcie, bez względu na to, skąd i na jakim urządzeniu pracują. To idealne rozwiązanie dla firm, które potrzebują zintegrowanego i efektywnego rozwiązania telekomunikacyjnego.

NFON obsługuje ponad 50 tys. przedsiębiorstw w kilkunastu krajach Europy i współpracuje z siecią partnerską liczącą ponad 3000 firm. Liczba partnerów stale rośnie, warto do nich dołączyć – tym bardziej, że NFON uruchomił w Polsce nowy program partnerski NGAGE, oferujący niższy próg wejścia i nowe, atrakcyjne prowizje. Dowiedz się więcej o NOWYM PROGRAMIE PARTNERSKIM NGAGE.

Nowy program partnerski

Firma poszerza swoją sieć partnerską na nowych zasadach, takich samych na wszystkich rynkach, na których operuje NFON. Próg wejścia jest niski, a korzyści liczne:

  • Kompleksowe szkolenia dla partnerów i certyfikacja
  • Atrakcyjny system prowizyjny
  • Struktura prowizji zapewniająca stałe dochody
  • Gama doskonałych rozwiązań komunikacyjnych
  • Możliwość zysków z dynamicznie rozwijającego się rynku
  • Silna współpraca z liderem i bezpośrednie wsparcie ekspertów

Firmy zainteresowane przystąpieniem do programu mogą wypełnić formularz kontaktowy na TEJ STRONIE.