Firmowa komunikacja w chmurze – zalety dla firm i resellerów
Materiał promocyjny Na początku pandemii dziesiątki tysięcy firm musiały błyskawicznie znaleźć rozwiązania, które niemalże z dnia na dzień umożliwiły im wdrożenie pracy zdalnej. Przedsiębiorstwa i instytucje „na szybko” sięgały po narzędzia, które nie zawsze sprawdzają się na dłuższą metę – a mimo to wiele z nich jest w użyciu już od ponad dwóch lat. W związku z tym firmom często brakuje integracji pomiędzy stosowanymi przez nie różnymi narzędziami komunikacyjnymi. W efekcie codzienna praca zdalna lub hybrydowa bywa trudna nie tylko ze względu na rozproszenie zespołów, ale także ze względu na niedostosowane do takiej pracy narzędzia.
Nawet po zakończeniu pandemii sytuacja nie wróci do stanu sprzed roku 2020. Wielu pracowników nie chce wracać do poprzedniego modelu pracy. Praca hybrydowa zostanie z nami na zawsze, a firmy będą musiały dostosować do niej swoje systemy i infrastrukturę. Konieczne staje się znalezienie narzędzia komunikacyjnego, które umożliwia lepszą współpracę i produktywność z dowolnej lokalizacji i za pomocą dowolnego urządzenia.
Dlatego firmy wciąż szukają rozwiązań umożliwiających sprawną, bezproblemową pracę zdalną, efektywną komunikację wewnętrzną i zewnętrzną i przede wszystkim: bezpieczeństwo. Najlepszym wyjściem jest przeniesienie firmowej komunikacji do chmury.
Firma NFON jest jedynym ogólnoeuropejskim dostawcą rozwiązań do biznesowej komunikacji głosowej w chmurze i producentem chmurowego systemu telefonicznego Cloudya. Cloudya jest prostym, bezpiecznym i niezawodnym rozwiązaniem do nowoczesnej komunikacji biznesowej. Jednak nie jest to zwykłą telefonia VoIP. Cloudya umożliwia integrację z ponad 60 systemami CRM oraz narzędziami do współpracy zdalnej, takimi jak Microsoft Teams czy Skype, dzięki czemu tworzy zintegrowany system komunikacyjny dla firm każdej wielkości.
Cloudya umożliwia firmom wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych za pomocą dowolnego urządzenia: komputera stacjonarnego, laptopa, tabletu, telefonu komórkowego, ale w razie potrzeby także za pomocą telefonu stacjonarnego lub „meduzy” konferencyjnej. Pracownik zawsze jest dostępny pod swoim „stacjonarnym” numerem telefonu i powiązaną z nim skrzynką odbiorczą (pocztą głosową) – bez względu na to skąd i na jakim urządzeniu pracuje. Jest to możliwe, ponieważ Cloudya jest dostępna w formie aplikacji na systemy Mac, Windows, iOS i Android oraz bezpośrednio z poziomu przeglądarki internetowej. System ma ponad 150 funkcji, takich jak IVR (Interactive Voice Response), kolejki połączeń, przekazywanie połączeń, wideo rozmowy, wideo konferencje, udostępnianie ekranu, możliwość przełączania łączności z wi-fi na GSM i wiele innych.
Prostota
Cloudya jest łatwa i szybka w konfiguracji i umożliwia płynną integrację z infrastrukturą komunikacyjną już istniejącą w firmach. Posiadając wyłącznie jeden numer telefonu i jedną skrzynkę odbiorczą na dowolnym urządzeniu, Twoi pracownicy nie przegapią żadnych ważnych połączeń ani wiadomości.
Elastyczność
Cloudya pozwala efektywnie pracować z dowolnego miejsca i na jakimkolwiek urządzeniu. Umożliwia sprawną współpracę między zespołami wewnątrz firmy oraz niezakłóconą komunikację z klientami i dostawcami zewnętrznymi.
Niezawodność
NFON oferuje w pełni redundantną architekturę, kompleksowe bezpieczeństwo danych i usługi głosowe. W ten sposób możemy zmaksymalizować czas pracy do gwarantowanego poziomu 99,9% dostępności platformy i pomóc Ci być zawsze dostępnym dla Twoich klientów.
Efektywność kosztowa
System jest bardzo atrakcyjny cenowo w porównaniu z tradycyjną telefonią oraz telefonią komórkową. Rozliczanie następuje w modelu pay-per-use, co oznacza, że firma płaci wyłącznie za funkcje, z których korzysta. NFON nie wymaga długotrwałych umów – standardowy kontrakt trwa miesiąc. Daje to możliwość elastycznego skalowania usług: firma może zwiększać lub zmniejszać ilość numerów i usług, z których korzysta, w zależności od swoich aktualnych potrzeb.
Cloudya to system telefoniczny w chmurze, który usprawnia codzienną pracę i procesy biznesowe. Oferuje wszystkie funkcje centrali PBX oraz 150 dodatkowych usług i możliwości integracji z firmowym CRM oraz narzędziami do współpracy zdalnej. Z Cloudya pracownicy mogą pozostawać w kontakcie, bez względu na to, skąd i na jakim urządzeniu pracują. To idealne rozwiązanie dla firm, które potrzebują zintegrowanego i efektywnego rozwiązania telekomunikacyjnego.
NFON obsługuje ponad 50 tys. przedsiębiorstw w kilkunastu krajach Europy i współpracuje z siecią partnerską liczącą ponad 3000 firm. Liczba partnerów stale rośnie, warto do nich dołączyć – tym bardziej, że NFON uruchomił w Polsce nowy program partnerski NGAGE, oferujący niższy próg wejścia i nowe, atrakcyjne prowizje. Dowiedz się więcej o NOWYM PROGRAMIE PARTNERSKIM NGAGE.
Nowy program partnerski
Firma poszerza swoją sieć partnerską na nowych zasadach, takich samych na wszystkich rynkach, na których operuje NFON. Próg wejścia jest niski, a korzyści liczne:
- Kompleksowe szkolenia dla partnerów i certyfikacja
- Atrakcyjny system prowizyjny
- Struktura prowizji zapewniająca stałe dochody
- Gama doskonałych rozwiązań komunikacyjnych
- Możliwość zysków z dynamicznie rozwijającego się rynku
- Silna współpraca z liderem i bezpośrednie wsparcie ekspertów
Firmy zainteresowane przystąpieniem do programu mogą wypełnić formularz kontaktowy na TEJ STRONIE.