Firma LPP wybrało Google jako strategicznego partnera cyfrowego

LPP (polski producent odzieży) wybrał Google jako strategicznego partnera cyfrowego, co pozwoli mu wykorzystywać potencjał chmury do rozwoju działalności online oraz wspierać cyfrową transformację w obszarze marketingu.

Grupa LPP w ciągu ostatnich kilku lat przygotowywała się do cyfrowej transformacji poprzez znaczące inwestycje w rozbudowę zespołu online i rozwój kompetencji w wymiarze analitycznym (wykorzystanie narzędzia Google Analytics 360), chmurowym (testowanie Rekomendacji AI) czy efektywnościowym (performance), odpowiedzialnym za sprzedaż online.

LPP zdecydowało się na wykorzystywanie rozwiązań Google Cloud m. in. w następujących obszarach, jak analityka i infrastruktura e-commerce. Nawiązana współpraca koncentruje się przede wszystkim na wprowadzeniu zaawansowanych rozwiązań, takich jak platforma analityczna czy repozytorium danych, ale także wdrożeniu innowacji w infrastrukturze technicznej e-commerce oraz implementacji rekomendacji produktów w oparciu o sztuczną inteligencję.

Zobacz również:

  • Cyberobrona? Mamy w planach
  • Użytkownicy Androida mogą się wkrótce zdziwić

W ramach nawiązanej współpracy, oprócz wdrożenia technologii Google Cloud, Grupa będzie wykorzystywała wiedzę i ekspertyzę Google w zagadnieniach sztucznej inteligencji, performance marketingu, big data i machine learningu. Ponadto, zespół ekspertów Google wspiera LPP w ekspansji grupy na rynkach zagranicznych.

Zgodnie z planami przyjętymi przez LPP, spółka zamierza przejść na pełną obsługę infrastruktury technicznej e-commerce wraz z Google Cloud do końca 2020 roku.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200