Firma FancyFon zmienia nazwę na Famoc S.A

Firma FancyFon twierdzi iż podjęła decyzję rebrandingu głównie z trzech powodów: przyjęła nową strategię komunikacji, chce zmienić postrzeganie jej marki na rynku IT, jak również rozwijać bezpieczne produkty.

Spółka FancyFon istnieje od 2006 roku, przez cały ten czas dostarczając na rynek telekomunikacji mobilnej rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa oraz zarządzania urządzeniami mobilnymi i sieciowymi.

Do grona partnerów technologicznych Famoc należą m.in.: Apple, Google, CISCO, Econocom, Lenovo, LG, Microsoft, Motorola, Nokia, Samsung czy Zebra.

Zobacz również:

  • Cyberobrona? Mamy w planach

To zmiana, którą planowaliśmy od dłuższego czasu. Nazwa FancyFon powstała trzynaście lat temu. Wtedy działalność firmy nie była tak mocno skierowana w stronę security”, mówi Bartosz Leoszewski, CEO firmy Famoc S.A. I dodaje, „W ostatnich latach bezpieczeństwo stało się naszą wartością nadrzędną i w tę stronę chcemy rozwijać nasz produkt. Dlatego zmiana nazwy i wizerunku marki okazała się być konieczna”.

Wraz ze zmianą nazwy oraz nowym brandingiem firma Famoc zmieniła również wygląd i nazewnictwo produktów z rodziny FAMOC. Podstawowy system MDM, wcześniej znany jako FAMOC, zmienił nazwę na FAMOC manage. Ponadto w portfolio produktowym firmy znajdują się również rozwiązania dedykowane konkretnym sektorom: FAMOC defend dla sektora rządowego oraz FAMOC lock dla branży telco.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200