Facebook ma nowe logo
- Janusz Chustecki,
- 05.11.2019, godz. 16:22
Facebook zaprezentował wczoraj nowe logo firmy, a mówiąc bardziej precyzyjnie trzeba tu użyć liczby mnogiej, bowiem są to nowe loga. Wszystkie są pisane nową czcionką i zawierają słowo FACEBOOK, mają jednak różne kolory, każdy wskazujący na konkretną usługę oferowaną przez korporację.
Kolorów jest wiele, w tym niebieski, zielony, fioletowy, czerwony, pomarańczowy czy czarny. Słowo FACEBOOK (duże litery) mające kolor niebieski to logo samej firmy Facebook, a pozostałe kolory wskazują na konkretną markę czy usługę.
I tak kolor zielony zarezerwowany jest dla aplikacji WhatsApp, kolory fioletowy i pomarańczowy wskazują na Instagram lub Messanger, a nazwę FACEBOOK wyświetlaną w jeszcze innym kolorze należy kojarzyć np. z usługą Workplace czy Oculus.
Zobacz również:
Wszystko po to, aby użytkownicy aplikacji WhatsApp, Instagram czy Messenger kojarzyli je zawsze z firmą Facebook, wiedząc jednocześnie iż każdą z nich należy kojarzyć z innym kolorem.
Więcej informacji na ten temat można na tej stronie firmy Facebook.