Facebook ma nowe logo

Facebook zaprezentował wczoraj nowe logo firmy, a mówiąc bardziej precyzyjnie trzeba tu użyć liczby mnogiej, bowiem są to nowe loga. Wszystkie są pisane nową czcionką i zawierają słowo FACEBOOK, mają jednak różne kolory, każdy wskazujący na konkretną usługę oferowaną przez korporację.

Kolorów jest wiele, w tym niebieski, zielony, fioletowy, czerwony, pomarańczowy czy czarny. Słowo FACEBOOK (duże litery) mające kolor niebieski to logo samej firmy Facebook, a pozostałe kolory wskazują na konkretną markę czy usługę.

I tak kolor zielony zarezerwowany jest dla aplikacji WhatsApp, kolory fioletowy i pomarańczowy wskazują na Instagram lub Messanger, a nazwę FACEBOOK wyświetlaną w jeszcze innym kolorze należy kojarzyć np. z usługą Workplace czy Oculus.

Zobacz również:

  • Meta będzie znakować szkodliwe treści generowane przez AI
  • Android ma nowe logo 3D

Wszystko po to, aby użytkownicy aplikacji WhatsApp, Instagram czy Messenger kojarzyli je zawsze z firmą Facebook, wiedząc jednocześnie iż każdą z nich należy kojarzyć z innym kolorem.

Więcej informacji na ten temat można na tej stronie firmy Facebook.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200