Extreme Networks – nowe usługi dostępne w Polsce
- Juliusz Kornaszewski,
- 22.10.2001, godz. 15:14
California Computer, wspólnie z Extreme Networks, rozpoczęła oferowanie zaawansowanych usług serwisowych dla swoich resellerów. Kontrakty dotyczą urządzeń Extreme Networks dostarczanych do nowych projektów oraz opieki nad istniejącymi instalacjami.
California Computer, wspólnie z Extreme Networks, rozpoczęła oferowanie zaawansowanych usług serwisowych dla swoich resellerów. Kontrakty dotyczą urządzeń Extreme Networks dostarczanych do nowych projektów oraz opieki nad istniejącymi instalacjami.
Firma poinformowała o wprowadzeniu następujących opcji umów:
-ExtremeWorks Extended Warranty – kontrakt zapewniający przedłużenie gwarancji producenta, kontakt telefoniczny z działem wsparcia technicznego w systemie 7x7 oraz dostęp do specjalnych stron internetowych. Oferowany jest do urządzeń serii: Summit (1,2,5,5i,4,7,24,48,px1), Alpine (3808, 3804, 3802), Black Diamond (BD6808, BD6816).
-ExtremeWorks 48h Advanced Replacement – zapewnia wymianę uszkodzonych podzespołów w ciągu 2 dni roboczych, kontakt telefoniczny z działem wsparcia
technicznego w systemie 24x7x365 oraz dostęp do specjalnych stron internetowych. Oferowany jest do urządzeń serii: Summit (1,2,5,5i,4,7,24,48,px1), Alpine (3808,3804, 3802), Black Diamond (BD6808, BD6816).
-ExtremeWorks 24h Advanced Replacement – umowa zapewniająca wymianę
uszkodzonych podzespołów w ciągu 1 dnia roboczego, kontakt telefoniczny z działem wsparcia technicznego w systemie 24x7x365 oraz dostęp do specjalnych stron internetowych. Oferowany jest do urządzeń serii: Summit (1,2,5,5i,4,7,24,48,px1), Alpine (3808, 3804, 3802), Black Diamond (BD6808, BD6816).
-ExtremeWorks Software Subscription Service – zapewnia opiekę nad
oprogramowaniem zarządzającym poprzez udostępnienie uaktualnienia lub nowszej
wersji.
Więcej informacji:
California Computer S.A.
Ul. Szyszkowa 20
02-285 Warszawa
tel: 022 668 02 00
fax: 022 668 02 40
mailto:[email protected]
http://www.california.pl