ExperienceOne – zintegrowana oferta IBM do prowadzenia inteligentnego handlu

IBM zaprezentował IBM ExperienceOne - portfolio rozwiązań dla Inteligentnego Handlu działających w chmurze, lokalnie oraz w środowisku hybrydowym. Dzięki pakietowi IBM ExperienceOne firmy mogą integrować ze sobą takie procesy, jak zarządzanie procesami marketingu, sprzedaży i realizacja zamówień.

IBM ExperienceOne to zestaw predefiniowanych rozwiązań opracowany w oparciu o najlepsze praktyki i współpracę z 800 firmami, obejmujący oprogramowanie WebSphere Commerce, Customer Digital Experience i Enterprise Marketing Management, a także usługi doradcze, realizowane m.in. za pośrednictwem praktyki IBM Interactive Experience.

IBM ExperienceOne jest podzielone na trzy podstawowe zestawy rozwiązań: Understand Your Customers (są to narzędzia analityczne pozwalające wykorzystywać dane cyfrowe, informacje na temat zachowań klientów. Oprócz tego rozwiązanie dostarcza narzędzi analitycznych dla urządzeń mobilnych, działających w oparciu o system Android lub iOS; Maximize Sales, Profit and Loyalty: moduł daje możliwość szybkiego analizowania sytuacji

Zobacz również:

  • Trwają prace nad komputerami symulującymi działanie ludzkiego mózgu

i wykorzystania zdobytej wiedzy poprzez różne kanały sprzedaży z wykorzystaniem merchandisingu; oraz Deliver Empowering Digital Experiences (marketerzy i sprzedawcy mogą dzięki temu modułowi wykorzystać dane analityczne dotyczące klientów, cen i wyników sprzedażowych).

IBM wprowadził także trzy nowe rozwiązania oparte o przetwarzanie w chmurze: Customer Data as a Service, Customer Analytics as a Service i Digital Commerce as a Service.

Firma wprowadza również do oferty rozwiązania IBM Concert i Catalyst Insight. Pierwsze oferuje rozwiązania analityczne w chmurze dostępne za pośrednictwem IBM Cloud Marketplace, a drugie zapewnia automatyzację procesów analitycznych .

Firma ogłosiła również plany udostępnienia za pośrednictwem IBM SoftLayer platformy OpenPages, służącej do nadzoru korporacyjnego, zarządzania ryzykiem i zapewnienia zgodności z przepisami w skali całego przedsiębiorstwa.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200