Experian-Scorex w Warszawie

Specjalizująca się w rozwiązaniach usprawniających procesy decyzyjne w instytucjach finansowych i firmach telekomunikacyjnych spółka Experian-Scorex uruchomiła biuro w Warszawie.

Specjalizująca się w rozwiązaniach usprawniających procesy decyzyjne w instytucjach finansowych i firmach telekomunikacyjnych spółka Experian-Scorex uruchomiła biuro w Warszawie.

Jak głosi komunikat, nowe biuro wspierać będzie działające w Polsce zespoły konsultingowe Experian-Scorex w oferowaniu klientom rozwiązań, które pomagają m.in. efektywniej kontrolować i zarządzać strategiami biznesowymi, głównie w zakresie ryzyka kredytowego i przeciwdziałania przestępstwom finansowym, jak wyłudzenia, nieautoryzowane transakcje itp., a także modelami scoringowymi i ratingowymi. W warszawskim biurze pracuje Michał Nowakiewicz, pełniący funkcję Business Development Managera. W ciągu najbliższych 18 miesięcy Experian-Scorex zamierza utworzyć lokalny zespół konsultingowy. Do tej pory projekty na terenie Polski w branży finansowej i telekomunikacyjnej, ze względu na brak lokalnego zespołu, obsługiwały zespoły z regionalnych centrów wdrożeniowych i konsultingowych w Austrii, Monaco, Włoszech, Wlk. Brytanii lub Niemczech.

"Jeszcze przez pewien okres ten stan będzie utrzymany. Do końca ubiegłego roku w Experian-Scorex mieliśmy osobę odpowiedzialną za rozwój biznesu w naszym regionie, jednak biura jako takiego nie było" - mówi Michał Nowakiewicz. Jego zdaniem, Polska jest dynamicznym rynkiem z szybko rozwijającymi się instytucjami finansowymi i firmami telekomunikacyjnymi, dlatego Experian-Scorex zainteresowany jest rozwijaniem swojej obecności na naszym rynku.

Experian-Scorex jest dostawcą rozwiązań wspierających procesy decyzyjne. Firma oferuje m.in. rozwiązania, które obejmują modele predykcyjne (takie jak np. scoring), systemy informatyczne wspierające procesy decyzyjne i optymalizację strategii biznesowych oraz umożliwiają lepsze wykorzystanie istniejących zasobów danych. Experian-Scorex należy do grupy Experian zatrudniającej 12,5 tys. pracowników, zaś jej roczne przychody przekraczają 1,7 mld funtów.