Event Manager
- Józef Muszyński,
- 22.04.2003, godz. 08:35
Polski oddział firmy Symantec poinformował o wprowadzeniu rozwiązania Symantec Event Manager for Antivirus, umożliwiającego centralne rejestrowanie zdarzeń, alarmowanie oraz tworzenie raportów.
Produkt ten obsługuje rozwiązania antywirusowe firmy Symantec oraz - opcjonalnie - wybrane produkty ochrony antywirusowej niezależnych producentów.
Oprogramowanie to konsoliduje informacje o zdarzeniach zachodzących w różnych warstwach systemów zabezpieczających, napływające z rozwiązań antywirusowych różnych dostawców. Informacje te są następnie sprowadzane do standaryzowanej postaci i agregowane .
Zobacz również:
Ponadto, dzięki automatycznym alarmom, oprogramowanie umożliwia szybsze reagowanie na zagrożenia wirusowe. Rozwiązanie udostępnia także funkcje administracyjne z podziałem na role i oparte jest na architekturze zapewniającej dużą skalowalność.