Event Manager

Polski oddział firmy Symantec poinformował o wprowadzeniu rozwiązania Symantec Event Manager for Antivirus, umożliwiającego centralne rejestrowanie zdarzeń, alarmowanie oraz tworzenie raportów.

Produkt ten obsługuje rozwiązania antywirusowe firmy Symantec oraz - opcjonalnie - wybrane produkty ochrony antywirusowej niezależnych producentów.

Oprogramowanie to konsoliduje informacje o zdarzeniach zachodzących w różnych warstwach systemów zabezpieczających, napływające z rozwiązań antywirusowych różnych dostawców. Informacje te są następnie sprowadzane do standaryzowanej postaci i agregowane .

Zobacz również:

  • Google wypróbowuje eksperymentalną funkcję bezpieczeństwa w Singapurze

Ponadto, dzięki automatycznym alarmom, oprogramowanie umożliwia szybsze reagowanie na zagrożenia wirusowe. Rozwiązanie udostępnia także funkcje administracyjne z podziałem na role i oparte jest na architekturze zapewniającej dużą skalowalność.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200