EuroInfo'92

Napłynęły nowe zgłoszenia referatów na trzydniowe seminarium organizowane w ramach Euroinfo'92, które odbędzie się w warszawskim Marriotcie w dniach 23 - 25 czerwca. Pani Heather Norman - Dyrektor Marketingu agencji Reutera z Wiednia będzie mówić na temat ciekawej modyfikacji światowych serwisów informacyjnych. Modyfikacja dotyczy wzrostu zakresu i szczegółowości "informacji biznesowych". Jest to tendencja szczególnie widoczna w zakresie usług Serwisu Informacyjnego Reutera.

Napłynęły nowe zgłoszenia referatów na trzydniowe seminarium organizowane w ramach Euroinfo'92, które odbędzie się w warszawskim Marriotcie w dniach 23 - 25 czerwca. Pani Heather Norman - Dyrektor Marketingu agencji Reutera z Wiednia będzie mówić na temat ciekawej modyfikacji światowych serwisów informacyjnych. Modyfikacja dotyczy wzrostu zakresu i szczegółowości "informacji biznesowych". Jest to tendencja szczególnie widoczna w zakresie usług Serwisu Informacyjnego Reutera.

Podczas EuroInfo'92 przedstawione zostaną m.in. możliwości wykorzystania potencjału informacyjnego Reutera na nowym polskim rynku finansowym, w tworzeniu polityki skierowanej na zbliżenie do Wspólnoty Europejskiej, a także w nieograniczonym dostępie do precyzyjnej oceny światowego rynku finansowego. Podkreślona będzie także oferta aktualności prasowych i dostępu do informacji rynkowych w trybie on-line, co stwarza możliwość podejmowania szybkich i poprawnych decyzji.

Uzupełnieniem wystąpienia Pani Heather Norman będzie zainstalowany na Wystawie terminal Reutera. Demonstrowane na nim będą wszystkie serwisy "Reuter 2000" oraz inne oferty tego światowego potentata informacyjnego.

Serdecznie zapraszamy - karty wstępu na EuroInfo są jeszcze do nabycia w siedzibie Business Foundation, tel. 21 99 93, 628 28 82.