Ericsson: kobiety napędzają rynek smartfonów

Kobiety wyprzedzają mężczyzn pod względem zachowań związanych z używaniem smartfonów i częściej niż mężczyźni korzystają z usług mobilnych na smartfonach.

Aktywniej też używają usługi SMS niż panowie. 77% pań wysyła i odbiera fotografie. Aż 59% korzysta z mediów społecznościowych, 24% używa aplikacji jako biletów lub kart wstępu, a 17% realizuje kupony za pomocą smartfonów.

Najaktywniejsze w wysyłaniu wiadomości tekstowych są Rosjanki, Egipcjanki i Turczynki. Kobiety przodują pod względem wysyłania i odbierania fotografii w rozwiniętych krajach Azji. W Europie Zachodniej aż 60% użytkowniczek smartfonów korzysta z sieci społecznościowych, w porównaniu z 52% użytkowników płci męskiej.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200