Epson: ekspansja na polskim rynku

Epson ogłosił, że zamierza zwiększyć dostępność swoich produktów w Polsce poprzez rozbudowanie sieci sprzedaży. Przedstawiciele firmy twierdzą, że nowi sub-dystrybutorzy działać będzie równolegle do pięciu już istniejących. W efekcie korporacja będzie reprezentowana przez trzynastu, wyspecjalizowanych sprzedawców.

"Pozwoli nam to dotrzeć do szerszego grona naszych potencjalnych odbiorców i jednocześnie pozwoli sprostać rosnącym oczekiwaniom rynku" - mówi Piotr Dudek, szef polskiego oddziału Epson. Sub-dystrybutorzy wybrani zostali tak, aby zasięgiem objąć całą Polskę.

Firma zapowiada także, że ceny produktów Epson, oferowanych w nowej sieci sprzedaży będą równe, bądź nieznacznie tylko wyższe niż w oficjalnych kanałach dystrybucyjnych.

Epson: ekspansja na polskim rynku

Opracowanie: IDG.PL; źródło: Epson

Więcej informacji: Epson Polska.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200