Epson: ekspansja na polskim rynku
- Krzysztof Pietrzak,
- 09.06.2005, godz. 14:02
Epson ogłosił, że zamierza zwiększyć dostępność swoich produktów w Polsce poprzez rozbudowanie sieci sprzedaży. Przedstawiciele firmy twierdzą, że nowi sub-dystrybutorzy działać będzie równolegle do pięciu już istniejących. W efekcie korporacja będzie reprezentowana przez trzynastu, wyspecjalizowanych sprzedawców.
"Pozwoli nam to dotrzeć do szerszego grona naszych potencjalnych odbiorców i jednocześnie pozwoli sprostać rosnącym oczekiwaniom rynku" - mówi Piotr Dudek, szef polskiego oddziału Epson. Sub-dystrybutorzy wybrani zostali tak, aby zasięgiem objąć całą Polskę.
Firma zapowiada także, że ceny produktów Epson, oferowanych w nowej sieci sprzedaży będą równe, bądź nieznacznie tylko wyższe niż w oficjalnych kanałach dystrybucyjnych.
Więcej informacji: Epson Polska.