Epson chce zwiększyć sprzedaż

Działające od 9 miesięcy polskie biuro firmy przeniesiono w czerwcu do nowego biurowca w Warszawie. Wzrost zatrudnienia w spółce wiąże się z rozbudową sieci sprzedaży. Firma nie przewiduje obecnie poszerzenia kanałów dystrybucji, ale zamierza rozwijać sieć dilerską.

Epson rozbudowuje polskie przedstawicielstwo. Funkcjonujące od 9 miesięcy biuro firmy przeniesiono w czerwcu do nowego biurowca w Warszawie. Wzrost zatrudnienia w spółce jest związany z planami rozbudowy sieci sprzedaży w Polsce. Firma nie przewiduje obecnie poszerzenia kanałów dystrybucji, ale zamierza rozwijać sieć dilerską.

Obecnie dystrybutorami produktów marki Epson są ABC Data, Ingram Micro, For-Ever, Techdata Polska i AVC, która jest wyłącznym dystrybutorem projektorów Epsona na terenie Polski.

Zobacz również:

  • Szyfrowanie plików, a szyfrowanie dysku - jaka jest różnica?
  • WordPress 6.5 trafia na rynek. Oto 5 najważniejszych zmian
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200