Envelo Bank: bankowość internetowa w wydaniu Banku Pocztowego

Envelo Bank to nowa marka na rynku bankowości internetowej. Stworzy ją Bank Pocztowy.

Envelo Bank to nowa marka Banku Pocztowego skierowana do młodszego pokolenia klientów, które stawia na internet.

„Nie możemy liczyć na to, że będziemy nadal agresywnie pozyskiwać klientów na rynku Polski powiatowej. Marka Banku Pocztowego sprawdza się na tradycyjnych rynkach, ale jest ograniczeniem rozwoju w kontekście ludzi młodych. Klienci przenoszą się do internetu, dlatego nowy bank uruchamiamy pod brandem cyfrowym.” – powiedział Szymon Midera, prezes Banku Pocztowego.

Podstawą nowej usługi jest aktywna komunikacja z klientem. Jej twórcy podkreślają, że zamierzają podejść do internetowej bankowości w nowy sposób.

"Uważamy, że dla nowego pokolenia klientów usługi finansowe nie są najważniejsze. Są potrzebami drugiego rzędu. Najważniejsze jest to, czego on tu i teraz potrzebuje. Potrzebuje zapłacić w sklepie, zamówić kuriera, wygodnie i tanio opłacić rachunki" – tłumaczy Szymon Midera.

Klienci Envelo Bank będą mogli liczyć na preferencyjne ceny usługi kurierskiej. Stworzony ma być też sprawnie działający ekosystem związany z rachunkami i fakturami.

Bank Pocztowy - kilka danych

Obecnie Bank Pocztowy ma blisko 1,5 mln klientów. Zaledwie 135 tys. z nich aktywnie korzysta z bankowości internetowej.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200