Ekstranet w Nissanie

K2 Internet wdrożyła system ekstranetowy dla spółki Nissan Poland. Rozwiązanie wspomaga pracę salonów sprzedaży i działów marketingu, spełnia jednocześnie część funkcji systemu CRM.

K2 Internet wdrożyła system ekstranetowy dla spółki Nissan Poland. Jego integralną częścią jest aplikacja „Dealer/Sprzedawca”, przeznaczona dla poszczególnych placówek sprzedaży. System wspomaga pracę salonów Nissana i umożliwia dostęp do centralnej bazy danych o klientach i historii kontaktów. Rozwiązanie spełnia część funkcji systemu CRM. System wyposażono w moduł umożliwiający działom marketingu sporządzanie raportów dotyczących np. potencjalnych klientów. Dostęp do przechowywanych danych jest zabezpieczony systemem haseł. Informacje o klientach wprowadzane są wyłącznie za zgodą osób ankietowanych.

Projekt ekstranetowego systemu K2 przygotowała wspólnie z agencją reklamową Doug Faber Family, która obsługuje Nissan Poland.

Zobacz również:

  • Teams nie będzie integralną częścią Windowsa 11
  • Mozilla stworzyła nową usługę, która usuwa nasze wrażliwe dane z internetu
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200