Ekstranet w Nissanie
- Jarosław Ochab,
- 19.07.2002, godz. 11:09
K2 Internet wdrożyła system ekstranetowy dla spółki Nissan Poland. Rozwiązanie wspomaga pracę salonów sprzedaży i działów marketingu, spełnia jednocześnie część funkcji systemu CRM.
K2 Internet wdrożyła system ekstranetowy dla spółki Nissan Poland. Jego integralną częścią jest aplikacja „Dealer/Sprzedawca”, przeznaczona dla poszczególnych placówek sprzedaży. System wspomaga pracę salonów Nissana i umożliwia dostęp do centralnej bazy danych o klientach i historii kontaktów. Rozwiązanie spełnia część funkcji systemu CRM. System wyposażono w moduł umożliwiający działom marketingu sporządzanie raportów dotyczących np. potencjalnych klientów. Dostęp do przechowywanych danych jest zabezpieczony systemem haseł. Informacje o klientach wprowadzane są wyłącznie za zgodą osób ankietowanych.
Projekt ekstranetowego systemu K2 przygotowała wspólnie z agencją reklamową Doug Faber Family, która obsługuje Nissan Poland.
Zobacz również: