EasyCall chce być MNVO i planuje debiut na NewConnect

Z alternatywnego rynku giełdowego spółka zamierza pozyskać nawet 5 mln zł. Środki mają zostać przeznaczone na akwizycje oraz rozwój sieci sprzedaży. EasyCall planuje również rozszerzyć ofertę oraz rozpocząć działalność w obrębie telefonii komórkowej i usług call center.

Według przedstawicieli firmy usługi telefonii stacjonarnej zostaną uruchomione jeszcze w maju br. Będą świadczone w oparciu o infrastrukturę TP SA. Stacjonarna telefonia EasyCall będzie działać pod marką Ekotel. Pozostałe plany mają zostać zrealizowane na przełomie 2008 i 2009 roku. "Chcemy oferować prawdziwą konwergencję - wielokanałowy dostęp do różnorakich usług telekomunikacyjnych" - mówi Michał Jakubowski, prezes zarządu EasyCall. Spółka zamierza również poszerzyć swoją ofertę dla biznesu poprzez wprowadzenie usług typu call center.

EasyCall świadczy usługi telefonii VoIP od połowy 2004 roku. Obecnie z usług firmy korzysta ponad 200 tys. osób.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200