E-klienci pod ochroną

Zmiany w ustawodawstwie europejskim przyczynią się do ochrony klientów kupujących towary w firmach internetowych zarejestrowanych poza granicami ich krajów. Nowe prawo obejmie także Polskę.

Klienci skarżący się na nierzetelne sklepy internetowe prowadzone przez firmy zarejestrowane zagranicą będą mogli liczyć na rozpatrzenie sprawy w swoim kraju. Stosowne zmiany w Konwencji Handlu obejmują wszystkie kraje Unii (oprócz Danii) oraz kraje spoza niej - Polskę, Islandię, Lichtenstein, Norwegię i Szwajcarię. Poprawki nie dotyczą sprzedaży w kanale B2B. Celem zmian w ustawodawstwie jest zwiększenie zaufania klientów do handlu internetowego.

Zobacz również:

  • Chińskie drony wycofane z Rosji i Ukrainy
  • Microsoft prezentuje Viva Sales - inteligentny dodatek do CRM
  • Elon Musk może wreszcie dopiąć swego i stać się właścicielem Twittera
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200