Duże zmiany w Call Center Poland

Rada nadzorcza Call Center Poland powołała na stanowisko prezesa zarządu Piotra Reznara. Zastąpił on Rafała Dywana, który złożył rezygnację.

Stanowisko dyrektora zarządzającego spółki objęła Iwona Bogdanov. "Rynek call center jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się w obszarze marketingowego wsparcia sprzedaży oferowanego przez spółki Internet Group. Stawiamy na młodych, dynamicznych menedżerów, którzy dają gwarancję wykorzystania tego momentu" - powiedział Jan Ryszard Wojciechowski, prezes Internet Group. W 2008 r. Call Center Poland miał 64 mln zł przychodów.

Duże zmiany w Call Center Poland

Piotr Reznar

Piotr Reznar od początku kariery zawodowej związany jest z branżą call center. Przed powołaniem za stanowisko prezesa zarządu był dyrektorem call center w PSA Finance Polska. Do jego zadań należały m.in. organizacja pracy działu windykacji oraz optymalizacja procesów, operacyjne zarządzanie strukturą organizacyjną wszystkich sekcji, zarówno krajowej, jak i międzynarodowych, zarządzanie strategiczne projektami, monitorowanie rozwoju kompetencji członków zespołu oraz strategiczne planowanie rozwoju. W latach 2006-2008 karierę zawodową rozwijał w Arvato Services jako kierownik call center i P4 key account manager. Pracował również w Studio Moderna, E-Direct i Link 4.

Z kolei Iwona Bogdanov jest związana z Call Center Poland od 11 lat, przeszła wszystkie stopnie kariery w call center, współtworzyła filię spółki w Czechach, uczestniczyła w wielu projektach doradczych dla różnych branż. Ostatnio była dyrektorem działu sprzedaży.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200