Duża aktualizacja systemu Epicor 9

Z końcem kwietnia udostępniona została aktualizacja funkcjonalna dla zintegrowanej platformy biznesowej Epicor 9. Wersja 9.05 wprowadza nowe rozwiązania branżowe, funkcje związane z księgowością oraz mechanizmy związane z obsługą urządzeń mobilnych. Nowa wersja systemu została oficjalnie udostępniona w ponad 50 krajach, w tym na rynku polskim.

Termin wydania nowej wersji Epicor 9 jest nieprzypadkowy. Zdaniem przedstawicieli koncernu wprowadzane przez nią zmiany funkcjonalne "będą szczególnie przydatne w okresie stopniowego rozpędzania się światowej gospodarki". Nowe funkcjonalności mają pozwolić m.in. na usprawnienie wybranych procesów biznesowych, a także podniesienie efektywności kosztowej i poziomu obsługi klientów. Z oficjalnego komunikatu wynika, że zmiany funkcjonalne objęły niemal wszystkie moduły systemu. Rozwiązania branżowe wprowadzone w Epicor 9.05 są dedykowane podmiotom działającym m.in. w sektorach produkcji, usług finansowych i budownictwa. Dodatkowe funkcjonalności mają również usprawnić pracę organizacji projektowych. Nowa wersja systemu zawiera też nowe narzędzia analityczno-raportujące m.in. w zakresie finansów i księgowości. Zmiany objęły również interfejs i architekturę systemu. Usprawniono m.in. obsługę aplikacji mobilnych i mechanizmów wyszukiwania danych.

System Epicor 9 zadebiutował na rynku w październiku 2008 roku. Zdaniem przedstawicieli firmy system ten szczególnie często znajduje zastosowanie w międzynarodowych korporacjach - w lokalnych oddziałach system Epicor 9 funkcjonuje w połączeniu z wykorzystywanymi przez centralę rozwiązaniami SAP, czy Oracle.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200