"Dokąd chcesz udać się dzisiaj?"

Microsoft Corporation rozpoczyna międzynarodową kampanię marketingową, której celem jest spopularyzowanie "marki" firmy. Rdzeń całej akcji stanowić ma kompleksowa kampania reklamowa. Firma zamierza zainwestować ponad 100 mln USD, by w powszechnej świadomości nazwa Microsoft oznaczała producenta dostarczającego wiedzy, rozrywki i narzędzi potrzebnych do realizacji skomplikowanych zadań ("Empowering, Educational and Entertaining").

Microsoft Corporation rozpoczyna międzynarodową kampanię marketingową, której celem jest spopularyzowanie "marki" firmy. Rdzeń całej akcji stanowić ma kompleksowa kampania reklamowa. Firma zamierza zainwestować ponad 100 mln USD, by w powszechnej świadomości nazwa Microsoft oznaczała producenta dostarczającego wiedzy, rozrywki i narzędzi potrzebnych do realizacji skomplikowanych zadań ("Empowering, Educational and Entertaining").

Aby dotrzeć do wszystkich klientów, od profesjonalistów zajmujących się sieciami do początkujących użytkowników domowych komputerów PC, Microsoft postanowił skorzystać z usług firmy Wiener & Kennedy Inc. Wiener & Kennedy ma za zadanie otworzyć język reklam dla odbiorców w USA, Kanadzie i Europie Zachodniej. Łączna liczba emisji reklam telewizyjnych, edycji ogłoszeń prasowych i plakatów wyniesie ponad 6 mln. Kampanią będą objęte wszystkie produkty firmy, w tym pakiety użytkowe (Office, BackOffice) i multimedialne tytuły edukacyjne (Encarta, Dinosaurs, Cinemania).

"Nazwa Microsoft powinna symbolizować dostęp - dostęp do idei, informacji, wreszcie - do innych ludzi" podsumował założenia kampanii Steve Ballmer, jeden z wiceprezesów Microsoftu. Hasłem przewodnim kampanii będzie zdanie "Dokąd chcesz udać się dzisiaj?" ("Where do you want to go today?") Ma ono uświadomić klientom, jak wiele zależy od wyboru właściwego oprogramowania.


TOP 200