Deutsche Telekom oferuje nową internetową usługę swoim klientom korporacyjnym

Deutsche Telekom (DT) wprowadził do swojej oferty usługę telefonii internetowej mającą wspomóc klientów korporacyjnych w obsłudze własnych klientów korzystających z rozwiązań do handlu elektronicznego. Usługa Freecall Online umożliwia użytkownikom końcowym połączenie telefoniczne z biurem obsługi klienta za pośrednictwem strony WWW.

Deutsche Telekom (DT) wprowadził do swojej oferty usługę telefonii internetowej mającą wspomóc klientów korporacyjnych w obsłudze własnych klientów korzystających z rozwiązań do handlu elektronicznego. Usługa Freecall Online umożliwia użytkownikom końcowym połączenie telefoniczne z biurem obsługi klienta za pośrednictwem strony WWW.

Usługa dostępna jest po zainstalowaniu odpowiedniego oprogramowania. Połączenie głosowe jest inicjowane z chwilą kliknięcia w odpowiedni przycisk na stronie WWW. Do rozmowy można wykorzystać klasyczny mikrofon i głośniki komputerowe lub podłączaną do komputera słuchawkę. Niezbędna jest też karta dźwiękowa. Usługę można zainstalować na komputerach pracujących pod kontrolą systemu Widnows 95/98 z zainstalowaną przeglądarką Internet Explorer lub Netscape Navigator w wersji 4.0 lub nowszej.

Zdaniem przedstawicieli DT, jakość połączenia zbliżona jest do uzyskiwanej w połączeniach z telefonów komórkowych.

Firmy, które chcą zaoferować swoim klientom Freecall Online, muszą zapłacić niemieckiemu operatorowi jednorazowo 400 DEM za oprogramowanie oraz 60 DEM miesięcznie za przełączanie rozmów do call canter.


TOP 200