Deutsche Telekom oferuje nową internetową usługę swoim klientom korporacyjnym
- Wojciech Łęgowski,
- 13.07.1999
Deutsche Telekom (DT) wprowadził do swojej oferty usługę telefonii internetowej mającą wspomóc klientów korporacyjnych w obsłudze własnych klientów korzystających z rozwiązań do handlu elektronicznego. Usługa Freecall Online umożliwia użytkownikom końcowym połączenie telefoniczne z biurem obsługi klienta za pośrednictwem strony WWW.
Deutsche Telekom (DT) wprowadził do swojej oferty usługę telefonii internetowej mającą wspomóc klientów korporacyjnych w obsłudze własnych klientów korzystających z rozwiązań do handlu elektronicznego. Usługa Freecall Online umożliwia użytkownikom końcowym połączenie telefoniczne z biurem obsługi klienta za pośrednictwem strony WWW.
Usługa dostępna jest po zainstalowaniu odpowiedniego oprogramowania. Połączenie głosowe jest inicjowane z chwilą kliknięcia w odpowiedni przycisk na stronie WWW. Do rozmowy można wykorzystać klasyczny mikrofon i głośniki komputerowe lub podłączaną do komputera słuchawkę. Niezbędna jest też karta dźwiękowa. Usługę można zainstalować na komputerach pracujących pod kontrolą systemu Widnows 95/98 z zainstalowaną przeglądarką Internet Explorer lub Netscape Navigator w wersji 4.0 lub nowszej.
Zdaniem przedstawicieli DT, jakość połączenia zbliżona jest do uzyskiwanej w połączeniach z telefonów komórkowych.
Firmy, które chcą zaoferować swoim klientom Freecall Online, muszą zapłacić niemieckiemu operatorowi jednorazowo 400 DEM za oprogramowanie oraz 60 DEM miesięcznie za przełączanie rozmów do call canter.