Datera Call-eX

Firma Datera zaprezentowała nową ofertę wdrożeniową serwera telekomunikacyjnego Datera Call-eX.

Datera wprowadziła na rynek następujące pakiety produktowe przeznaczone odpowiednio dla małych oraz średnich firm: VoIP Start, Mini, Midi i Maxi.

Poszczególne pakiety różnią się liczbą interfejsów ISDN (BRI/PRI), które umożliwiają podłączenie tradycyjnej centralki abonenckiej PABX lub tradycyjnego operatora telekomunikacyjnego. Rozwiązania przeznaczone dla małych firm obsługują do 200 telefonów IP i posiadają interfejsy BRI, natomiast pakiety przeznaczone dla większych firm mogą obsługiwać do 1000 telefonów IP i posiadają interfejsy PRI.

Do każdego pakietu można dokupić moduły usługowe, realizujące zaawansowane usługi telekomunikacyjne. Są to np. takie moduły, jak: FaxServer (wysyłanie i odbieranie faksów przez e-mail); IVRServer (kreowanie automatycznego powitania oraz automatycznej odpowiedzi głosowej); CallRecorder (rejestrowanie połączeń wybranych według określonych kryteriów); ConferenceCeneter (prowadzenie rozmów telefonicznych równocześnie przez wiele osób) czy CallCenter (centrum obsługi telefonicznej).

Cena detaliczna pakietów dla klientów MSP waha się od 4450 do 9900 zł, dla dużych klientów korporacyjnych od 7900 do 32800 zł. Jeden moduł usługowy (np. IVR Server itp.) kosztuje ok. 1400-2000 zł.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200