Datastar gwarantuje jakość usług

Crowley Data Poland wprowadziła gwarancje jakości usług (SLA), określające stopień bezawaryjnego działania sieci transmisyjnej operatora.

Crowley Data Poland wprowadziła system usług gwarantowanej jakości (Service Level Agreement). Klienci firmy otrzymają gwarancję czasu reakcji obsługi technicznej firmy na ewentualne awarie i przestoje sieci transmisyjnej. W przypadku przekroczenia określonego czasu na usunięcie awarii użytkownicy będą mogli otrzymać zwrot części opłaty abonamentowej.

Crowley Data Poland oferuje trzy warianty nowej usługi: Standard, Gold i Platinum. Podstawowa z nich zakłada 8-godz. czas reakcji na awarię i 24 godz. na jej usunięcie. Gwarancja SLA Standard, proponowana klientom jako bezpłatne rozszerzenie umowy abonenckiej, dostępna jest praktycznie dla wszystkich usług transmisyjnych operatora.

Zobacz również:

  • Ogromny wyciek danych amerykańskiego operatora AT&T

Wersja SLA Gold (płatna w przypadku usług VPN czy Frame Relay) gwarantuje reakcję operatora na usterkę w ciągu 4 godz. i usunięcie awarii w ciągu 16 godz. Gwarancja SLA Platinum, zwiększająca koszt abonamentu wybranej usługi transmisyjnej o 30%, zapewnia usunięcie usterki sieci w ciągu 8 godz. przy czasie reakcji służb technicznych nie przekraczającym 2 godz.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200