DXC i Manchester United ogłaszają partnerstwo technologiczne

Spółka technologiczna DXC Technology i klub piłkarski Manchester United podpisali strategiczną, wieloletnią umowę partnerską. DXC jako główny partner klubu i fundacji skupi się na cyfrowej transformacji i rozwoju innowacji klubu. Firma otrzyma honorowe miejsce na nowych, klubowych strojach Manchester United. DXC został partnerem technologicznym klubu oraz fundacji Manchester United. W ramach współpracy DXC otrzyma także honorowe miejsce na rękawach nowych koszulek.

fot. materiały prasowe

Współpraca DXC z jedną z najbardziej rozpoznawalnych drużyn sportowych na świecie skupi się na działaniach opartych na analizie danych oraz optymalizacji technologii wykorzystywanych przez klub do komunikacji z fanami.

"W ramach naszego partnerstwa, Manchester United wykorzysta doświadczenia DXC w działaniach z obszaru transformacji, by dzięki rozwiązaniom cyfrowym lepiej angażować fanów i inspirować młodych ludzi” – komentuje Chris Drumgoole, COO w DXC Technology. „Bez względu na to, czy jest to prowadzenie jednej z najpopularniejszych i odnoszących sukcesy drużyn sportowych na świecie, czy też przekształcanie modelu biznesowego organizacji z listy Fortune 500, Manchester United i DXC są ekspertami w realizacji działań o znaczeniu globalnym. Dziś jednoczymy siły, by dostarczyć możliwie najlepsze rozwiązania”.

Zobacz również:

  • Dane odpowiednio zaopiekowane
  • Jak wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w cyfrowej transformacji? Poznaj nowoczesne narzędzia AI dla biznesu podczas spotkań Dynamics 365. Kierunek: AI

Umowa, która obowiązuje już od 1 lipca 2022 roku obejmuje następujące obszary:

Cyfrowa obecność Manchesteru United

DXC będzie dostarczać i rozwijać cyfrowe kanały Manchester United, w tym stronę internetową klubu i platformy medialne, angażując globalną społeczność 1,1 miliarda fanów i zwolenników klubu. DXC przejmie także rozwój aplikacji mobilnej klubu, która ma swoich użytkowników w 214 krajach na całym świecie i jest najczęściej pobieraną aplikacją sportową na 68 rynkach. Firma będzie także odpowiadać za usprawnienia w sposobie wykorzystywania danych analitycznych, pomagając klubowi dostarczać fanom bardziej spersonalizowane rozwiązania w cyfrowych kanałach Manchester United.

Działania w oparciu o dane

DXC pomoże Manchester United wykorzystać dane klubu, aby poprawić komunikację z rzeszą fanów oraz usprawnić wybrane operacje biznesowe. W pierwszym kroku DXC i Manchester United dostarczą platformę agregującą dane z całego klubu, co umożliwi stworzenie nowego spojrzenia na strategiczne planowanie biznesowe i wydajność organizacji.

Partnerstwo z Fundacją Manchester United

Partnerstwo skupiać się będzie na technologiach, które mogą wywierać pozytywny wpływ na ludzi, środowisko i społeczeństwo. Manchester United Foundation wraz z ekspertami DXC stworzy pełen program warsztatów, zapewniając tym samym możliwości edukacji STEM dla społeczności młodych kibiców zrzeszonych w ramach klubu.

Mapa transformacji cyfrowej

DXC i Manchester United będą współpracować w celu ustalenia cyfrowej wizji i strategii, aby pomóc klubowi korzystać z innowacyjnych technologii, przygotowując się do możliwości które przynosi przyszłość. DXC podejmie współpracę z Man Utd Academy, aby wspierać personel trenerski technologiami analizy danych, śledzenia i raportowania.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200