DHL Poland uruchomi nowoczesne contact center

Firma pod koniec wakacji otworzy nowoczesne centrum obsługi klienta oparte o rozwiązania dostarczone przez Unima 2000. Wartość kontraktu to 2,8 mln zł.

W skład przygotowywanej platformy telekomunikacyjnej, wykorzystującej połączenia telefoniczne, faksowe, usługi VoIP oraz pocztę email wejdzie ok. 450 stanowisk roboczych. Platforma sprzętowa będzie oparta na systemie Avaya Communication Manager, pracującym na serwerze Avaya S8720 i współpracującym z bramami multimedialnymi Avaya G650.

W powstającym centrum telekomunikacyjnym wykorzystane zostanie oprogramowanie firmy Genesys. Dodatkowe aplikacje zostaną wykonane w technologii Java, aby ułatwić ich integrację z pozostałymi aplikacjami biznesowymi używanymi w DHL Poland.

W ramach umowy Unima 2000 zapewni także dwuletni serwis gwarancyjny i utrzymanie systemu.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200