D-Link przewodzi

W raporcie opracowanym przez Synergy Research Group można przeczytać, że firma D-Link opanowała dużą część rynku popularnego sprzętu sieciowego przeznaczonego dla użytkowników indywidualnych i małych biur domowych.

D-Link wprowadził na rynek w pierwszym kwartale 2004 roku ponad 8 mln domowych urządzeń sieciowych, to jest blisko dwa razy więcej niż jego najpoważniejszy konkurent.

Obroty firmy D-Link rynku domowych produktów sieciowych zamknęły się w pierwszym kwartale 2004 roku kwotą 182,4 mln USD. D-Link jest tu niekwestionowanym liderem, powiększając swoją przewagę nad drugą z kolei firmą o 5%, a nad trzecią aż o 107%.

Zobacz również:

  • Stan cyberbezpieczeństwa w Polsce w 2023 roku
  • Szyfrowanie plików, a szyfrowanie dysku - jaka jest różnica?

D-Link zwiększył sprzedaż swoich produktów o 38% (ze 132,2 mln USD w pierwszym kwartale 2003 roku), głównie za sprawą zwiększonego popytu na sieciowe urządzenia bezprzewodowe, urządzenia zapewniające szerokopasmowy dostęp do Internetu i cyfrowe urządzenia domowe.

D-Link sprzedał o 75% więcej urządzeń linii Digital Home, o 54% więcej urządzeń bezprzewodowych i o 31% więcej szeroko rozumianych urządzeń dostępowych (takich jak modemy kablowe, rutery, karty sieciowe i sprzęt VoIP).

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200