D-Link przewodzi
- Janusz Chustecki,
- 01.06.2004, godz. 10:11
W raporcie opracowanym przez Synergy Research Group można przeczytać, że firma D-Link opanowała dużą część rynku popularnego sprzętu sieciowego przeznaczonego dla użytkowników indywidualnych i małych biur domowych.
D-Link wprowadził na rynek w pierwszym kwartale 2004 roku ponad 8 mln domowych urządzeń sieciowych, to jest blisko dwa razy więcej niż jego najpoważniejszy konkurent.
Obroty firmy D-Link rynku domowych produktów sieciowych zamknęły się w pierwszym kwartale 2004 roku kwotą 182,4 mln USD. D-Link jest tu niekwestionowanym liderem, powiększając swoją przewagę nad drugą z kolei firmą o 5%, a nad trzecią aż o 107%.
Zobacz również:
- Stan cyberbezpieczeństwa w Polsce w 2023 roku
- Szyfrowanie plików, a szyfrowanie dysku - jaka jest różnica?
D-Link zwiększył sprzedaż swoich produktów o 38% (ze 132,2 mln USD w pierwszym kwartale 2003 roku), głównie za sprawą zwiększonego popytu na sieciowe urządzenia bezprzewodowe, urządzenia zapewniające szerokopasmowy dostęp do Internetu i cyfrowe urządzenia domowe.
D-Link sprzedał o 75% więcej urządzeń linii Digital Home, o 54% więcej urządzeń bezprzewodowych i o 31% więcej szeroko rozumianych urządzeń dostępowych (takich jak modemy kablowe, rutery, karty sieciowe i sprzęt VoIP).