Czy serwisy społecznościowe mają wpływ na SEO, jeśli tak to w jakim stopniu

Społecznościowe SEO obrosło w wiele mitów, więc warto się zastanowić, które typy aktywności są pożądane przez wyszukiwarki, a które z kolei nie przyniosą wymiernych rezultatów. Analiza tego, jakie konkretnie typy komunikatów dobrze się pozycjonują w Google mogłaby być naprawdę przydatna. A jaki jest związek między SEO, a serwisami społecznościowymi? Okazuje się, że bardzo duży.

Czy serwisy społecznościowe mają wpływ na SEO, jeśli tak to w jakim stopniu

konferencja

Niewiele osób zdaje sobie z tego sprawę, ale całkiem niezłym i przynoszące dobre efekty sposobem na podbicie widoczności swojej treści w internecie jest użycie serwisów social media. Niektóre z aktywności wykonywanych w portalu pozwalają dotrzeć firmie do obecnego lub nawet potencjalnego klienta z ofertą i przekazem marketingowym firmy, ponieważ zacznie się on pojawiać w wyszukiwarce.

Na konferencji socialmediaSTANDARD 2013 poruszana będzie między innymi tematyka SEO w połączeniu z social media. Jakiego typu wpisy dobrze się pozycjonują oraz jakie działania prowadzone w celu umieszczenia swojej treści na lepszej pozycji w wynikach wyszukiwania przynoszą pozytywne skutki?

Wyszukiwarka Google nauczyła nas, że jeśli ktoś chce dotrzeć z treścią do jak największej liczby osób, musi swoje materiały najpierw odpowiednio przygotować. Należy patrzeć na kontent pod kątem skomplikowanych algorytmów, które muszą rozumieć to, co stworzyliśmy. Publikowana treść musi być więc nie tylko atrakcyjna dla czytelnika, ale także dla tzw. silnika wyszukiwarki.

SEO w serwisach społecznościowych nadal nie jest przejrzystym regionem internetu. Do tego krajobraz świata optymalizacji treści pod silnik wyszukiwarki internetowej zmienia się oczywiście dynamicznie, a wiedza w tej materii szybko się dezaktualizuje, ale pewne schematy i zależności można opisać i zanalizować.

Serdecznie zapraszamy na konferencję SocialMediaStandard. Sprawdź sczególy na  http://www.internetstandard.pl/socialmediastandard/

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200