Czwarta wersja CRM Microsoftu

W czwartej edycji oprogramowania do zarządzania relacji z klientami producent podkreśla przede wszystkim połączenie funkcji analitycznych z łatwą obsługą. Aplikacja Microsoft Dynamics CRM 4.0 w polskiej wersji językowej dostępna jest od połowy marca 2008 r.

W czwartej edycji oprogramowania do zarządzania relacji z klientami producent podkreśla przede wszystkim połączenie funkcji analitycznych z łatwą obsługą. Aplikacja Microsoft Dynamics CRM 4.0 w polskiej wersji językowej dostępna jest od połowy marca 2008 r.

Zarządzanie relacjami z klientami, optymalizacja procesów marketingowych, sprzedażowych i obsługi klienta, zaawansowane funkcje analityczne, możliwość definiowania przepływów prac podnosząca produktywność podejmowanych działań wraz z łatwym w obsłudze intuicyjnym interfejsem użytkownika - tak Micro-soft charakteryzuje nową odsłonę swojego systemu CRM. Czwarta wersja została przystosowana do pracy w trybie wielojęzycznym, wielofirmowym oraz wielowalutowym.

Microsoft z nowym systemem chce dotrzeć m.in. do firm prowadzących contact centers. Jednym z pierwszych użytkowników CRM 4.0 jest spółka specjalizująca się w rozwiązaniach CC dla małych i średnich przedsiębiorstw - Teleinvention, należą ca do firmy Unima 2000 - partnera Microsoftu. Microsoft Dynamics CRM 4.0 jest dostępny w trzech wersjach: WorkGroup, Enterprise i Professional oraz w dwóch wariantach - jako aplikacja instalowana u klienta oraz w modelu ho- stowanym. CRM Microsof tu jest w Polsce dostępny od końca 2004 r.


TOP 200