Człowiek w centrum. Nowy podcast Computerworld

Rozpoczęliśmy pierwszy w tym roku sezon podcastów Tech Trends. Najnowszy odcinek „Człowiek w centrum” to rozmowa o człowieku w firmie. O jego wyjątkowej roli i o tym, jak sprawić, by praca z ludźmi przynosiła organizacji sukces.

Braki kompetencyjne, galopujące stawki w IT mogą skłaniać niektóre firmy do rozmyślań o pełnej automatyzacji. Ale bez ludzi nie ma sukcesu. Nie ma biznesu. To człowiek powinien być dziś stawiany w centrum i czuć się “zaopiekowany”. Ludzie posiadający cel są wartością dla każdej organizacji. Firma, która nie dba o pracownika i nie rozumie go, sukcesu nie osiągnie. A wyzwań jest coraz więcej – wypalenie zawodowe, zły stan psychiczny w rzeczywistości covidowo-zdalnej, presja na wyniki. Piotr Zagdański, szef HR w firmie Simple podchodzi do tego typu wyzwań z dużym spokojem. Ma doświadczenie, uwielbia pracować z ludźmi i ich rozumie. Nie ma w tym grama przesady. Wiele lat doświadczenia pozwala mu patrzeć na organizacje przez właściwą optykę – ludzką. I widzieć wartość tam, gdzie powinna być dostrzeżona – w człowieku. Piotr Zagdański w rozmowie w studio mówił nam o rzeczach nieoczywistych – na przykład o nieudanych fuzjach, gdzie o porażce decydowały nie doskonałe excele, ale zignorowanie czynnika ludzkiego.

Naprawdę warto posłuchać tej rozmowy i wyciągnąć wnioski dla swoich organizacji.

Zapraszamy!

Zobacz również:

  • Najważniejsze są potrzeby i wymagania klientów
  • Samorządy na ścieżce cyfryzacji – nowy podcast
  • W IT bez zmian – silny rynek kandydata
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]
Subskrybuj podcast "TECH TRENDS"
Otrzymuj powiadomienia o nowych odcinkach podcastu!

TOP 200