Czarter do piekła

Anonimowy abonent Internetu zabawiał się porównaniem systemów operacyjnych do przewoźników lotniczych. Oto próbka jego talentu.

Anonimowy abonent Internetu zabawiał się porównaniem systemów operacyjnych do przewoźników lotniczych. Oto próbka jego talentu.

DOS Airlines. Wszyscy zgodnie pchają samolot i wskakują do niego, gdy już silnik nabierze takich obrotów, że samolot może wystartować. Po wylądowaniu pasażerowie schodzą i pchają samolot aż do budynku lotniska.

Mac Airlines. Piloci, stewardessy, obsługa naziemna są ubrani identycznie, poruszają się i mówią tak samo. Gdy zadaje się jakieś pytanie, pada odpowiedź, że nie ma potrzeby wiedzieć, nie musi się wiedzieć a ponadto i tak wszystko będzie tak samo działało, nawet jeśli się nie zna odpowiedzi. Proszę wracać na swoje miejsce i zamknąć się.

OS/2 Airlines. Przed wystartowaniem należy wielokrotnie potwierdzić bilet w różnych okienkach. Następnie wskazać w kwestionariuszu, jaki typ siedzenia chcemy wybrać: motocyklowe, z pociągu czy autobusu. Gdy już uda się ruszyć, podróżuje się w luksusowych warunkach... aż do chwili zablokowania się sterów. Wtedy mamy wiele czasu, aby się pomodlić i przygotować na szok.

Windows Airlines. Przepiękny kolorowy terminal, personel sympatyczny, dostęp do samolotu wygodny i start bez żadnych trudności. W powietrzu samolot wybucha...

Windows NT Airlines. Wszyscy schodzą na płytę lotniska, chóralnie podają hasło dostępu i siadają na pasie w polu o kształcie samolotu, wydając dźwięk startu samolotu.

Windows 95 Airlines. Kapitan zapowiedział start za kilka miesięcy; wtedy też poda plan lotu. Już obecnie okazało się jednak, że silniki nie udźwigną ciężaru samolotu z pasażerami. Zawsze można dołączyć do tłumu dziennikarzy wyczekujących w terminalu na start.

Unix Airlines. Każdy przychodzi na lotnisko z kawałkiem samolotu. W trakcie montowania go na płycie lotniska należy jeszcze ustalić, jaki typ samolotu zostanie zmontowany.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200