Crowley ma CRM
- 21.05.2002, godz. 13:54
Operator uruchomił system CRM wdrożony przez spółkę DC SA. Crowley Data Poland wybrała oprogramowanie GoldMine angielskiej firmy FrontRange Solutions.
Operator uruchomił system CRM wdrożony przez spółkę DC S.A. z Gdyni. Jako platformę wybrano oprogramowanie GoldMine angielskiej firmy FrontRange Solutions. Umowę ne jego wdrożenie firmy zawarły we wrześniu 2001 r. Realizacja projektu trwała 7 miesięcy i zakończyła się w maju br. Oprogramowanie CRM będzie obsługiwało m.in. dział sprzedaży, marketingu, Biuro Obsługi Abonenta, dział finansowy, zapewni także wewnętrzny obieg informacji. Rozwiązanie posiada prosty interfejs do oprogramowania billingowego, co jest ważne w przypadku firmy telekomunikacyjnej. System umożliwi operatorowi zarządzanie sprzedażą w kanale bezpośrednim i pośrednim - przez partnerów handlowych. Efekty wdrożenia ma być lepsza jakość obsługii szybszy dostęp do informacji o aktualnych i potencjalnych klientach firmy Crowley.
Crowley jest drugim po Netii, działającym w Polsce operatorem, który w skali całej firmy wdrożył rozwiązanie CRM.
Zobacz również: