Crowley ma CRM

Operator uruchomił system CRM wdrożony przez spółkę DC SA. Crowley Data Poland wybrała oprogramowanie GoldMine angielskiej firmy FrontRange Solutions.

Operator uruchomił system CRM wdrożony przez spółkę DC S.A. z Gdyni. Jako platformę wybrano oprogramowanie GoldMine angielskiej firmy FrontRange Solutions. Umowę ne jego wdrożenie firmy zawarły we wrześniu 2001 r. Realizacja projektu trwała 7 miesięcy i zakończyła się w maju br. Oprogramowanie CRM będzie obsługiwało m.in. dział sprzedaży, marketingu, Biuro Obsługi Abonenta, dział finansowy, zapewni także wewnętrzny obieg informacji. Rozwiązanie posiada prosty interfejs do oprogramowania billingowego, co jest ważne w przypadku firmy telekomunikacyjnej. System umożliwi operatorowi zarządzanie sprzedażą w kanale bezpośrednim i pośrednim - przez partnerów handlowych. Efekty wdrożenia ma być lepsza jakość obsługii szybszy dostęp do informacji o aktualnych i potencjalnych klientach firmy Crowley.

Crowley jest drugim po Netii, działającym w Polsce operatorem, który w skali całej firmy wdrożył rozwiązanie CRM.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Microsoft zapowiada nową linię małych modeli językowych AI
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200