Crowley bez Datastar

Crowley Data Poland rezygnuje ze świadczenia bezprzewodowych usług pod marką Datastar, na rzecz nazwy Crowley. Zmiana ma na celu unifikację nazewnictwa w ramach całej grupy kapitałowej.

Crowley Data Poland rezygnuje ze świadczenia bezprzewodowych usług pod marką Datastar, na rzecz nazwy Crowley. Jak informują przedstawiciele firmy, zmiana ma na celu unifikację marki w ramach całej grupy kapitałowej. Dostosowując nazewnictwo w Polsce firma liczy na „wykorzystanie pozytywnych skojarzeń, jakie niesie ze sobą nazwa Crowley" oraz zwiększenie rozpoznawalności marki.

Zobacz również:

  • Ile big-techy mogą zarabiać na internautach? Wyliczenia Polskiego Instytutu Ekonomicznego
  • Powstała przeglądarka dedykowana do obsługi kryptowalut
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200