Crowley Datastar oferuje SLA

Firma Crowley Data Poland ogłosiła możliwość gwarantowania jakości usług, opartych na SLA ($Service Level Agreement$).

Firma Crowley Data Poland ogłosiła możliwość gwarantowania jakości usług, opartych na SLA (Service Level Agreement). Wprowadzenie tego typu gwarancji oznacza, że klienci Datastar będą mogli żądać zwrotu kosztów przestoju, jeśli przekroczy on ramy zapisane w umowie.

Dzięki gwarancji SLA klient Datastar może otrzymać zwrot części opłaty abonamentowej w razie przedłużającego się czasu usunięcia usterki. Zasada ta obowiązuje niezależnie od odszkodowań za każdą godzinę awarii sieci teletransmisyjnej, zapewnionych w Regulaminie Świadczenia Usług.

Firma Crowley Data Poland oferuje swoim klientom trzy wersje SLA: Standard, Gold i Platinum.

Równocześnie Crowley proponuje dotychczasowym klientom gwarancję SLA w formie bezpłatnego rozszerzenia umowy abonenckiej. Kontrahenci korzystający z usług IA Standard, Frame Relay, VPN, a także dzierżawy kanałów cyfrowych, otrzymują bezpłatnie gwarancję SLA Standard. Klienci korzystający z usługi IA Premium otrzymują darmowe rozszerzenie umowy o gwarancję SLA Gold.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200