ContactPoint: przychody w górę o 30%

Przychody ContactPoint w 2007 roku sięgnęły blisko 18 mln zł. To o 30% więcej niż rok wcześniej.

Spółka należąca do giełdowej Internet Group podkreśla, że kluczowy wpływ na wyniki sprzedaży miały kontrakty z nowymi klientami - wzrosły one ponad pięciokrotnie w stosunku do 2006 roku.

"Specyfiką naszej branży jest długofalowa współpraca z klientami, więc znaczną część przychodów generujemy ze współpracy z dotychczasowymi klientami. Jednakże pozyskujemy również nowych klientów. Budżet z nowo-pozyskanych kontraktów w roku 2007 był pięciokrotnie większy niż budżet linii "new business" w roku 2006"- mówi Katarzyna Czajkowska, specjalista ds. sprzedaży i marketingu ContactPoint. "W ciągu trzech lat zwiększyliśmy przychody o 67%" - dodaje.

Pozyskanie nowych klientów jest związane z inwestycjami w nowe centrum operacyjne w Rzeszowie. Obecnie w trzech lokalizacjach (dwa centra w Warszawie) posiada 400 stanowisk call center.

Do największych klientów ContactPoint należą: PTC ERA, PZU, International Masters Publisher, KappAhl Polska, DHL EXEL Supply Chain.

Internet Group po przejęciu m.in. ContactPoint i Call Center Poland dysponuje blisko tysiącem stanowisk call center.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200