Contact Center z Wind Telecom

Integrator Wind Telecom kończy wdrażanie systemu Contact Center u międzynarodowego producenta i dystrybutora gazów technicznych, spółce BOC Gazy Sp. z o.o.

Podpisana w ubiegłym roku umowa dotyczy wdrożenia w pierwszym kwartale tego roku przez Wind Telecom, zakładowego systemu Contact Center dla 25 agentów. System znajdujący się w końcowej fazie realizacji, będzie wspierał działania handlowe i marketingowe dystrybutora BOC, korzystając z zasobów zintegrowanego z nim systemu usługowego SAP.

Platforma integrująca Contact Center firmy BOC Gazy stanowi środowisko obsługi klienta, obsługujące zewnętrzne out-bound i wewnętrzne in-bound kampanie dla telefonicznych oraz internetowych kanałów komunikacyjnych. Wdrażany system przez Wind Telecom system Contactis Contact Center będzie wyposażony w szereg rozwiązań ułatwiających kontakty z użytkownikami: moduł automatycznych odpowiedzi IVR (Contactis NaviVoice), moduł do rejestracji rozmów (Contactis ReStore) oraz moduł wallboard.

Zobacz również:

  • Microsoft rozszerza program bug bounty

Integrator systemów komunikacyjnych Wind Telecom specjalizuje się we wdrażaniu w Polsce usług o wartości dodanej dla biznesowego sektora telekomunikacyjnego oraz dla dostawców usług – w oparciu o przykrawane na miarę potrzeb oprogramowanie platformy Contactis. Podobne rozwiązania Contact Center, działające na serwerze IBM z wykorzystaniem dodatkowych elementów peryferyjnych, Wind Telecom dostarcza innym kontrahentom w Polsce, ostatnio spółce Abra czy koncernowi HP Polska.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200