Contact Center dla mniejszych przedsiębiorstw

Od 1 lutego 2004 roku firma Qumak-Sekom rozszerzyła ofertę zintegrowanych systemów Contact Center, dedykowanych również dla małych i średnich przedsiębiorstw MSP. Są one oparte o platformę Genesys Express Alcatela i centrale telefoniczne z rodziny Omni PCX.

Do tej pory spółka Qumak-Sekom oferowała integracyjne rozwiązania Contact Center głównie dla dużych przedsiębiorstw, które instalowała na platformie Genesys Express Alcatela. Doświadczenia uzyskane podczas tych wdrożeń pozwoliły firmie określić zapotrzebowanie na podobne usługi również dla mniejszych przedsiębiorstw i zaoferować im zintegrowane rozwiązania o dedykowanym zakresie usług Contact Center.

Przeprowadzone przez Qumak Secom 22/23 stycznia w Gdyni warsztaty techniczne, organizowane wspólnie z firmą ICM Polska – partnerem Alcatela i dostawcą na polskim rynku systemów PBX – miały na celu przetestowanie proponowanych rozwiązań w warunkach zbliżonych do rzeczywistych. Testy dowiodły, że przy elastycznej konfiguracji jest możliwe tworzenie bogatego funkcjonalnie oprogramowania Contact Center, przy znacznie mniejszych kosztach. Obniżenie początkowej bariery kosztów implementacji tych rozwiązań jest absolutnie niezbędne, by instalowały je u siebie również mniejsze przedsiębiorstwa MSP (Małe i Średnie Przedsiębiorstwa).

Wzrost zapotrzebowania małych i średnich przedsiębiorstw na systemy Contact Center wiąże się z postępującym procesem poszukiwania coraz większej efektywności działania firm, w bardziej konkurencyjnym środowisku marketingowym. „Platforma kontaktowa Genesys Express nawet w najmniejszej konfiguracji dostarcza klientowi solidną podstawę systemu, gwarantującą w niedługim czasie uzyskanie planowanego zwrotu poniesionych nakładów” – powiedział Jan Goliński, wiceprezes zarządu i dyrektor Pionu DSI Qumak-Sekom SA.

Wraz z rozszerzaniem oferty Contact Center dla MSP w oparciu o platformę Genesys Express i centrale telefoniczne rodziny Omni PCX (Alcatel), firma Qumak-Sekom prowadzi cykliczne prezentacje pilotowe, zachęcające klientów do przetestowania rozwiązań w środowisku zbliżonym do warunków praktycznych. Pierwszy pokaz usług i współpracy urządzeń odbył się 5-6 lutego w siedzibie firmy Qumak w Krakowie. Więcej informacji: www.qumak.pl.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200