Comtrust wprowadza do Polski usługi komunikacyjne nowej generacji

Comtrust we współpracy z fińską firmą Benemen wprowadza na polski rynek nową ofertę zintegrowanych usług telekomunikacyjnych opartych na chmurze.

Usługi wykorzystują platformę Microsoft Lync i umożliwiają integrację systemów biznesowych oraz sieci telekomunikacyjnych również mobilnych.

„Usługa Benemen oferuje użytkownikom znacznie więcej niż standardowy system Unified Communications. Daje możliwość pełnego wykorzystania funkcjonalności central PBX i Call Center we wszystkich urządzeniach, w tym stacjonarnych, mobilnych i Microsoft Lync” zapewnia Jouni Purontaus, prezes Benemen.

W rozwiązaniu Benemen telefonia komórkowa jest integralną częścią usługi, dostępną na tych samych zasadach, jak inne połączenia telefoniczne – stacjonarne i IP. Ujednolicone statusy obecności nie zależą od wykorzystywanych urządzeń i są wzbogacone o statusy połączeń i preferowanych opcji routingu. Architektura systemu umożliwia weryfikację dostępności użytkowników w czasie rzeczywistym, pozwala na przekierowywanie połączeń zgodnie z preferencjami użytkownika i nagrywanie rozmów prowadzonych przy wykorzystaniu każdego urządzenia.

„Koncepcja jednej platformy telekomunikacyjnej Benemen jest unikalna. Dzięki tej usłudze możemy dostarczać zaawansowane rozwiązania komunikacyjne z chmury, bez potrzeby korzystania z dodatkowego zewnętrznego oprogramowania. Umowa partnerska z Benemen pozwala na wykorzystanie doświadczeń Comtrust we wdrożeniach SAP, gdzie priorytetem jest budowanie homogenicznego środowiska dla telekomunikacji, baz danych i systemów informatycznych. Obecnie doświadczenia te chcemy przenieść na środowiska Microsoft i Salesforce” mówi Piotr Pytlakowski, CEO Comtrust.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200