Compaq poszerza usługi wsparcia technicznego

Firma zaoferowała usługę - [email protected], polegającą na ciągłej kontroli parametrów pracy serwerów ProLiant. Zainstalowana na serwerze aplikacja Compaq Insight Manager (CIM) pozwala na stały nadzór posz...

Firma zaoferowała usługę - [email protected], polegającą na ciągłej kontroli parametrów pracy serwerów ProLiant. Zainstalowana na serwerze aplikacja Compaq Insight Manager (CIM) pozwala na stały nadzór poszczególnych elementów serwera. Monitoring obejmuje około 200 parametrów jego pracy.

W razie jakichkolwiek odstępstw od założonych przez producenta parametrów automatycznie wygenerowany zostanie e-mail lub SMS informujący o nieprawidłowościach lub awarii maszyny. Wiadomość wysłana zostanie zarówno do klienta jak i do serwisu Compaqa. Tam automatycznie zarejestrowana zostanie jako zgłoszenie serwisowe i nastąpi diagnoza problemu. Po określeniu problemu inżynier serwisu kontaktuje się z klientem.

Zobacz również:

  • Microsoft zapowiada premierę kolejnej wertykalnej usługi
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200