Comarch w Turkish Airlines

Linie lotnicze Turkish Airlines zastosują rozwiązanie Comarch Loyalty Management (CLM), w swoim programie lojalnościowym.

W 2014 roku z usług tureckiego przewoźnika skorzystało ponad 54,7 mln pasażerów. „Naszym głównym celem jest, aby wszyscy pasażerowie dowiedzieli się o programie „Miles & Smiles”, który oferuje im wiele korzyści. Dodatkowo zależy nam, aby zbudować rozległą sieć partnerów we wszystkich krajach, do których podróżują nasi pasażerowie. Jestem pewien, że dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu Comarch osiągniemy ten cel i zwiększymy zasięg naszego programu lojalnościowego.” – deklaruje Ziya Öztürk, wiceprezes Turkish Airlines ds. marketingu.

Do platformy Comarch CLM zostanie przeniesionych 5,5 członków programu „Miles & Smiles”. Dodatkowo CLM będzie integrował „Miles & Smiles” z programami lojalnościowymi oferowanymi przez 27 linii lotniczych będących członkami sojuszu Star Alliance, dzięki czemu naliczanie punktów będzie odbywało się w jednolity sposób w obrębie całej grupy.

Zobacz również:

  • Transport i Logistyka rosną dzięki chmurze

„Wdrożenie Comarch Loyalty Management koncentruje się na nowej odsłonie programu „Miles & Smiles” i jest częścią szeroko zakrojonego procesu mającego na celu polepszenie relacji firmy Turkish Airlines z klientami. Projekt jest jednym z filarów programu dynamicznego rozwoju linii na świecie, a także dalszej ekspansji na rynku tureckim, poprzez dobór właściwych rozwiązań lojalnościowych. Comarch jest częścią tego procesu” – zapowiada Piotr Kozłowski, Dyrektor Konsultingu.

Comarch Loyalty Management jest częścią platformy Comarch CRM & Marketing, która służy do kompleksowego zarządzania programami lojalnościowymi poprzez poprawę relacji z klientami i wspieranie działań marketingowych. Korzystają z niej także: JetBlue Airways, S7 Azul Airways, Brussels Airlines, Cebu Pacific.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200