Comarch na Dominikanie

Banco Popular Dominicano, jeden z największych banków Republiki Dominikany korzysta z Comarch Loyalty Management.

W programach lojalnościowych wdrożonych przez Comarch bierze udział już ponad 150 mln aktywnych użytkowników. Projekt realizowany na Dominikanie polega na wymianie istniejącej platformy w celu poprawy zarówno technicznej, operacyjnej, jak i biznesowej efektywności. Firma wybrała rozwiązanie IT Comarch ze względu na zdolność tego kompleksowego systemu do obsługi różnych mechanizmów naliczania punktów i nagradzania. Nowa wersja systemu zapewnia także korzyści na poziomie operacyjnym i zarządczym, bo poprawia proces analizy, wspomagania decyzji i raportowania. Comarch zapewnia także usługi hostingu w Comarch Data Center znajdującym się w Chicago w USA.

Zobacz również:

  • Banki korzystają coraz częściej z usług botów
  • Awaria home.pl
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200