Comarch, Orlen i Enel-Med wśród laureatów konkursu Złota Strona Emitenta

Zakończyła się VI edycja konkursu na najlepsze strony internetowe spółek giełdowych. Wczoraj podczas V Kongresu Relacji Inwestorskich Spółek Giełdowych SEG laureaci otrzymali statuetki. Wśród nich m.in. firmy Comarch, Orlen i Centrum Medyczne Enel-Med.

Polski Koncern Naftowy Orlen SA został nagrodzony w kategorii "Spółki giełdowe należące do indeksów WIG20 i mWIG40", Comarch został nagrodzony w kategorii "Spółki należące do indeksu sWIG80", Centrum Medyczne Enel-Med zostało nagrodzone w kategorii spółek notowanych na GPW należących do indeksów sWIG80, mWIG40 i WIG20, spółka LUG zwyciężyła w kategorii spółek notowanych na rynku alternatywnym NewConnect, a Cinema City International w kategorii spółek zagranicznych notowanych na GPW. Nagrodę specjalną Ministra Skarbu Państwa za najlepszą komunikację z inwestorami indywidualnymi prowadzoną poprzez stronę internetową otrzymała spółka EGB Investments SA. Natomiast Bank Millennium został laureatem Nagrody specjalnej Instytutu Rynku Kapitałowego - WSE Research SA w zakresie prowadzenia relacji inwestorskich przy wykorzystaniu nowoczesnych metod komunikacji internetowej.

"Celem Konkursu Złota Strona Emitenta jest promocja nowych trendów komunikacji korporacyjnej on-line. Co roku monitorujemy strony internetowe i komunikację mailową wszystkich spółek notowanych na warszawskim parkiecie, w tym na rynku New Connect. W tym roku dało to populację 854 stron internetowych. Laureaci pokonali więc bardzo dużą konkurencję i tym bardziej należą im się gratulacje" - mówi Mirosław Kachniewski, Prezes Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych, które jest organizatorem konkursu.

Firma informatyczna Comarch została laureatem konkursu Złota Strona Emitenta już po raz drugi z rzędu. Krakowska spółka uzyskała najwyższe noty w kategorii spółek należących do indeksu sWIG80. Uzasadniano, że strona jest nowoczesna, zawiera sporo informacji o spółce i rynku na którym działa, jest medium, które dobrze informuje inwestorów. "Komunikacja internetowa Comarch jest prowadzona na bardzo wielu obszarach. To nie tylko strona WWW, która jest nieustanie udoskonalana, dopracowywana, monitorowana pod względem użyteczności, ale to także portale społecznościowe, wersja mobilna strony etc. Istotne jest także dostosowywanie formy informacji do nowych możliwości, które daje technologia w tym zakresie, a są one z roku na rok coraz większe, stąd np. "Raport Roczny Comarch" w trzech wersjach; PDF, wersja elektroniczna umożliwiająca przeglądanie oraz wersja on-line" - tłumaczy Łucja Majczak-Burek, koordynator do spraw komunikacji internetowej Comarch.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200