ComArch dla telefonii komórkowej
- Anna Machol,
- 21.02.2003, godz. 09:38
ComArch oferuje rozwiązania do zarządzania sieciami telefonii komórkowej, rozliczeń międzyoperatorskich i wielostronnych, dostarczania treści i zarządzania mobilnymi usługami dodanymi.
System do zarządzania siecią operatora bezprzewodowego - ComArch InsightNet for Wireless - pozwala na ewidencję zasobów sieci i aktywny monitoring. Klasyfikuje wydarzenia w sieci w zależności od stopnia zagrożenia i ich wpływu na jakość świadczonych usług. InsightNet ma także możliwość geograficznej prezentacji zagrożeń począwszy od map świata, a skończywszy na planach budynków. Wyniki monitoringu są przedstawiane w czasie rzeczywistym na konsoli administratora sieci. Zastosowany w systemie moduł wnioskowania (Reasoning Machine) pozwala na automatyczne rozwiązywanie typowych problemów. ComArch InsightNet może służyć jako system nadzorczy innych systemów działających u operatora.
ComArch TYTAN Mobile Portal jest aplikacją do obsługi komórkowych usług dodanych. Daje możliwości dostarczania różnego rodzaju treści do urządzeń mobilnych. ComArch TYTAN Mobile Portal ma wbudowany moduł m-Wallet - wirtualny portfel użytkownika, który pozwala na dokonywanie mikropłatności za korzystanie z płatnych serwisów.
Regulowanie płatności i podział przychodów między operatorami umożliwia aplikacja ComArch TYTAN Revenue Sharing.
System ComArch TYTAN 3ARTS (Authentication, Authorisation, Accounting, Real-Time Server) pozwala na autoryzację żądań realizacji i rozliczanie usług w czasie rzeczywistym. Może być zintegrowany z modułami rozliczeniowymi innych dostawców.