Cisco przyjmuje strategię „ujednoliconego doświadczenia" i rozwija mechanizmy sztucznej inteligencji

Firma ogłosiła podczas ostatniej konferencji Cisco Live ujednolicenie doświadczeń w ramach wszystkich swoich narzędzi do współpracy, usprawniając jednocześnie ich działanie mechanizmami sztucznej inteligencji.

Cisco nazwało nową strategię „ujednoliconym doświadczeniem” i zaprezentowało szereg rozwiązań spełniających jej wymagania.

Jeżeli chodzi o preferencje użytkownika, to każdy powinien według Cisco móc ustawić je raz, a następnie o tym zapomnieć. Dlatego teraz wszystkie urządzenia firmy oparte są na tym samym systemie operacyjnym.

Zobacz również:

  • Trwają prace nad komputerami symulującymi działanie ludzkiego mózgu
  • Cyberobrona? Mamy w planach

Najnowszym przykładem tej współpracy jest Cisco Jabber – program, z którego korzystają dziesiątki milionów użytkowników. Wkrótce zyska on wygląd i będzie oferował doświadczenia, takie jak Webex Teams. Sytuacje, w których preferujesz Jabbera, a twój szef Teams, przestaną być problemem - wiadomość napisana w Jabberze natychmiast wyświetli się w aplikacji Teams.

Ogłoszona w marcu tego roku funkcja People Insights for Webex Meetings to rodzaj „asystenta” dla użytkowników technologii Webex. Bez względu na status w organizacji, mogą oni liczyć na to, że przed spotkaniem otrzymają opracowane, oparte na publicznie dostępnych danych, informacje dotyczące ludzi i firm, z którymi będą się spotykać.

Mechanizm ten ma za zadanie pomóc w lepszej realizacji spotkań i obowiązków służbowych. Od teraz Cisco ogłasza włączenie usługi People Insights do całego portfolio swoich narzędzi komunikacyjnych – połączeń, wiadomości, a także Jabbera.

„Nieustannie dostarczamy naszym klientom kolejnych warstw technologii opartej na sztucznej inteligencji i lepszym zrozumieniu kontekstów ich pracy. Dbamy o jak najlepsze doświadczenie korzystania z całego portfolio naszych produktów i usług” – powiedziała Amy Chang, SVP, Cisco Collaboration. „Dostarczamy technologię, która działa płynnie dzięki wsparciu sztucznej inteligencji i realnej wiedzy biznesowej. Dzięki temu nasi klienci mogą cieszyć się spersonalizowanym doświadczeniem, które zmieni sposób, w jaki będą pracować w przyszłości”.

Źródła: Cisco, dfusion

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200