Cisco przyjmuje strategię „ujednoliconego doświadczenia" i rozwija mechanizmy sztucznej inteligencji
- Janusz Chustecki,
- 17.06.2019, godz. 10:34
Firma ogłosiła podczas ostatniej konferencji Cisco Live ujednolicenie doświadczeń w ramach wszystkich swoich narzędzi do współpracy, usprawniając jednocześnie ich działanie mechanizmami sztucznej inteligencji.
Cisco nazwało nową strategię „ujednoliconym doświadczeniem” i zaprezentowało szereg rozwiązań spełniających jej wymagania.
Jeżeli chodzi o preferencje użytkownika, to każdy powinien według Cisco móc ustawić je raz, a następnie o tym zapomnieć. Dlatego teraz wszystkie urządzenia firmy oparte są na tym samym systemie operacyjnym.
Zobacz również:
Najnowszym przykładem tej współpracy jest Cisco Jabber – program, z którego korzystają dziesiątki milionów użytkowników. Wkrótce zyska on wygląd i będzie oferował doświadczenia, takie jak Webex Teams. Sytuacje, w których preferujesz Jabbera, a twój szef Teams, przestaną być problemem - wiadomość napisana w Jabberze natychmiast wyświetli się w aplikacji Teams.
Ogłoszona w marcu tego roku funkcja People Insights for Webex Meetings to rodzaj „asystenta” dla użytkowników technologii Webex. Bez względu na status w organizacji, mogą oni liczyć na to, że przed spotkaniem otrzymają opracowane, oparte na publicznie dostępnych danych, informacje dotyczące ludzi i firm, z którymi będą się spotykać.
Mechanizm ten ma za zadanie pomóc w lepszej realizacji spotkań i obowiązków służbowych. Od teraz Cisco ogłasza włączenie usługi People Insights do całego portfolio swoich narzędzi komunikacyjnych – połączeń, wiadomości, a także Jabbera.
„Nieustannie dostarczamy naszym klientom kolejnych warstw technologii opartej na sztucznej inteligencji i lepszym zrozumieniu kontekstów ich pracy. Dbamy o jak najlepsze doświadczenie korzystania z całego portfolio naszych produktów i usług” – powiedziała Amy Chang, SVP, Cisco Collaboration. „Dostarczamy technologię, która działa płynnie dzięki wsparciu sztucznej inteligencji i realnej wiedzy biznesowej. Dzięki temu nasi klienci mogą cieszyć się spersonalizowanym doświadczeniem, które zmieni sposób, w jaki będą pracować w przyszłości”.
Źródła: Cisco, dfusion